Re: fixator?

From: "sheba20" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: fixator?
Date: Thu, 14 Aug 2003 10:50:34 +0200

Użytkownik "infka" <i...@o...pl> napisał:

> 1. Czy wiecie co to jest [dokładnie] "fixator"? Ja wiem, że utrwala się
nim
> makijaż i ....tyle!!

Ja mam taki puder fixujący z Art Deco. Na opakowaniu naopisali: "Utrwala
makijaż, chroni przed ścieraniem i czyni go wodoodpornym". Niestety wcale
takiego działania nie zauważyłam...:/. Z resztą pani w perfumerii
postraszyła mnie, że może zatykać pory, i że powinno się go używać od
wielkiego dzwonu, więc tak robię. W sumie - i tak nie zauważyłam, zeby
działał :P.

> 2. Gdzie i za ile mogę go kupić?

Nioo.. w perfumeriach lub w sklepach z kosmetykami do makijażu teatralnego.
Moj z ArdDeco kosztował 27zł za 10g, nie jest on w puderniczce, tylko w
takim pojemniczq - ale uzywa sie go wygodnie. W puderniczce kosztowal 65zł.
Dobrze, że wzięłam ten tańszy, bo i tak uważam ten produkt za niezbyt udany
zaqup.
________
sheba 20 - co tez kiedys chciala mnie TRWAŁY makijaż