fixator?

1. Data: 2003-08-14 07:10:54

Temat: fixator?
Od: "infka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
1. Czy wiecie co to jest [dokładnie] "fixator"? Ja wiem, że utrwala się nim
makijaż i ....tyle!!
2. Gdzie i za ile mogę go kupić?
PA. InFKa.

1. Data: 2003-08-14 08:50:34

Temat: Re: fixator?
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "infka" <i...@o...pl> napisał:

> 1. Czy wiecie co to jest [dokładnie] "fixator"? Ja wiem, że utrwala się
nim
> makijaż i ....tyle!!

Ja mam taki puder fixujący z Art Deco. Na opakowaniu naopisali: "Utrwala
makijaż, chroni przed ścieraniem i czyni go wodoodpornym". Niestety wcale
takiego działania nie zauważyłam...:/. Z resztą pani w perfumerii
postraszyła mnie, że może zatykać pory, i że powinno się go używać od
wielkiego dzwonu, więc tak robię. W sumie - i tak nie zauważyłam, zeby
działał :P.

> 2. Gdzie i za ile mogę go kupić?

Nioo.. w perfumeriach lub w sklepach z kosmetykami do makijażu teatralnego.
Moj z ArdDeco kosztował 27zł za 10g, nie jest on w puderniczce, tylko w
takim pojemniczq - ale uzywa sie go wygodnie. W puderniczce kosztowal 65zł.
Dobrze, że wzięłam ten tańszy, bo i tak uważam ten produkt za niezbyt udany
zaqup.
________
sheba 20 - co tez kiedys chciala mnie TRWAŁY makijaż

1. Data: 2003-08-14 13:29:04

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

infka wrote:

> Hej
> 1. Czy wiecie co to jest [dokładnie] "fixator"? Ja wiem, że utrwala się nim
> makijaż i ....tyle!!
> 2. Gdzie i za ile mogę go kupić?

fixator, z jakim mialam do czynienia, to spray utrwalajacy na twarzy
makijaz. dziala swietnie. nie mam pojecia ile kosztuje, ale z pewnoscia
mozna go kupic w jakiejs hurtowni kosmetykow do salonow pieknosci.

xx.

1. Data: 2003-08-14 14:08:47

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał:

> fixator, z jakim mialam do czynienia, to spray utrwalajacy na twarzy
> makijaz. dziala swietnie. nie mam pojecia ile kosztuje, ale z pewnoscia
> mozna go kupic w jakiejs hurtowni kosmetykow do salonow pieknosci.

A nazwa firmy? Pamiętasz ją? O co mamy pytać?
________
sheba 20 - co po nieudanym fixatorze z ArtDeco musi szukać innego

1. Data: 2003-08-14 18:22:07

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sheba20 wrote:

> A nazwa firmy? Pamiętasz ją? O co mamy pytać?

cos tutaj jest:

http://tinyurl.com/k1dy

a firma byla wlosko brzmiaca, dell' costam.

xx.

1. Data: 2003-08-18 05:40:06

Temat: Odp: fixator?
Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobry fixator w sprayu firmy Kryolan (kosmetyki teatralne) za okolo
60 zl ale cena zalezy od aktualnego kursu walut

1. Data: 2003-08-18 07:19:57

Od: ":o\)" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dobry fixator w sprayu firmy Kryolan (kosmetyki teatralne) za okolo
> 60 zl ale cena zalezy od aktualnego kursu walut
*********************
A gdzie mozna go zakupic?
pozdr
mada

1. Data: 2003-08-18 13:54:33

Od: "infka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie mogę go kupić w Krakowie?
Pozdrawiam.
INFKA

1. Data: 2003-08-19 05:02:36

Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie mozna go zakupic?

Wiem gdzie go mozna kupic w Warszawie i ewentualnie w Poznaniu
W Warszawie na ulicy Pieknej niestety numeru nie pomne
W Poznaniu Na Nowowiejskiego 3 w agencji artystycznej
Ale mozna tez zamowic je u nich przez internet o...@i...com.pl
Warszawiankom jednak polecam spacer na Piekna :)

Paznokcie u nog
yves rocher
czy myslałyscie o tym..
Gdzie we Wrocławiu slender life?