fizjonomika?

1. Data: 2003-01-03 14:29:19

Temat: fizjonomika?
Od: "zwolski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

czy sa jakies dobre naukowe opracowania w tym wzgledzie?

znalazlem taka strone:
http://www.psychofizjonomika.heron.com.pl/psychofizj
onomika_krotki_opis.html

lecz ta strona traci troche wrozbiarstwem a ja chcialbym dostac jakies
materialy oparte na solidnych badaniach.

w psychologi Streulaua mozna znalezc np wpływ budowy ciała na zapadalność na
choroby, mnie jednak interesuja przede wszystkim do twarzy i osobowosci.

1. Data: 2003-01-03 15:09:09

Temat: Re: fizjonomika?
Od: "Piotr Wrzosiński" <p...@m...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.google.com: hasła: Sheldon; Lombroso; Biological, Constitutional.
Na same nazwiska znalazłem 407 wyników.
Pozdrawiam,
Piotr

1. Data: 2003-01-03 17:42:17

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 3 Jan 2003 15:29:19 +0100 user zwolski napisał(a) newsa
<av46nf$5cj$1@news.tpi.pl> a ja na to:

ja z "psychoterapeutycznego podwórka": teoria charakterów ze strukturą
ciała i przepływem energii w ciele rozwinięta przez Wilhelma Reicha
("pancerz charakteru" i "zbroja charakteru")- krótki opis wraz ze
schamatami budowy ciałą podstawowych "typów" mozna znależć np. w ksiażce
M Siemsa "Ciało zna odpowiedż". W ramach szkoły psychoterapeutów miałam
dobrych 30 godzin zajęć z tego tematu, a tematyka ta przewijała się
także na pracy z ciałem.

mema

1. Data: 2003-01-03 17:45:17

Od: "zwolski" <r...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Wrzosiński" <p...@m...uw.edu.pl> napisał w wiadomości
> www.google.com: hasła: Sheldon; Lombroso; Biological, Constitutional.
> Na same nazwiska znalazłem 407 wyników.
> Pozdrawiam,
> Piotr

Lombroso
"Wyodrębnił antropologiczny typ przestępcy, głównie na podstawie badań
rozmiaru i kształtu czaszki. Teorie L. zostały odrzucone na początku XX w."

mam za swoje - powinienem sprecyzowac ze chodzi mi o aktualne ksiazki lub
materialy w jezyku polskim.

1. Data: 2003-01-03 18:05:35

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zwolski" w news:av4i6v$lhe$1@news.tpi.pl napisał(a):

> powinienem sprecyzowac ze chodzi mi o aktualne
> ksiazki lub materialy w jezyku polskim.

A moze to: http://ksiazki.wp.pl/katalog/ksiazki/ksiazka.html?kw
=33092

Wlasnie lezy u mnie na biurku - jestem na rozdziale traktujacym ucho :)

pozdrawiam
Greg

matka a dziewczyna - trudna decyzja
dziwne sny...znaczenia
RE: A mury runa
za co zostala 'zrugana' kobieta z 'problemem' uwazajaca sie za silna
co zrobić ..? jaka terapia ?