flixonase - czym zastąpić?

1. Data: 2002-05-23 17:08:00

Temat: flixonase - czym zastąpić?
Od: "Jarek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam sprayu do nosa FLIXONASE (GlaxoWellcome).
Niestety sezon pyłkowy w pełni a mi właśnie się kończy.
Do lekarza koleeeeeeeeeeeeejka na parę miesięcy.
Bez recepty nie sprzedadzą (bawią się w Pana Boga).
Bez tego zasmarkam się na śmierć.
Może jest coś innego - łatwiej dostępnego, albo chociaż tańszego.

2. Data: 2002-05-23 17:17:26

Temat: Re: flixonase - czym zastąpić?
Od: "koza" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Używam sprayu do nosa FLIXONASE (GlaxoWellcome).
> Niestety sezon pyłkowy w pełni a mi właśnie się kończy.
> Do lekarza koleeeeeeeeeeeeejka na parę miesięcy.
> Bez recepty nie sprzedadzą (bawią się w Pana Boga).

Prawda, wydaje im się, że nie mamy wasnej wolnej woli. Najgorzej jest z
dostępem do tabletek antykonepcyjnych (po każde - prawie - opakowanie musisz
latac do cholernego lekarza i często jest nawet tak,że wchodzisz do gabinetu
i prosisz o recepte i oczywiście ją dostajesz z marszu), to nie można tak od
razu w aptece!!!

3. Data: 2002-05-23 17:39:10

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>latac do cholernego lekarza
- wypraszam sobie, dzis zdalem interne , ( zostaly mi jeszcze 2 egz) i sie
poczuwam ,kim ty jestes?????

>i często jest nawet tak,że wchodzisz do gabinetu
> i prosisz o recepte i oczywiście ją dostajesz z marszu), to nie można tak
od
> razu w aptece!!!
no wyobraz sobie ze nie mozna, i bardzo dobrze
szanuj inncyh ludzi , bo nikt nie bedzie cie szanowal
NIE pozdrawiam

4. Data: 2002-05-23 17:49:50

Od: "koza" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od
> no wyobraz sobie ze nie mozna, i bardzo dobrze

Bardzo dobrze? Dla kogo? Niby dla pacjenta? A jeśli pacjent (lepiej klient w
aptece) zostanie dokładnie poinformowany przez panią farmaceutkę o tym, że
może sobie zaszkodzić stosując jakiś tam lek bez konsultacji z lekarzem, i
wytrazi na to zgode (tzn bedzie w pełni świadomo, ze mu grozi a mimo to
zechce stosować lek) to co? A jak poproszę panią w aptece o badnaż i środki
antyseptyczne, bo chcę sobie np uciać rękę to co, nie sprzeda mi? Wtedy jak
sobie utne rękę to nie będę mogła jej odkazić, złapie jakieś choróbsko i
zejdę, co? I to wszystko zgodnie z 'prawem'.
A lekarze sa 'cholerni' właśnie przez te przepisy, bo trzeba do tych lekarzy
chodzić.

A ja owszem pozdrawiam i gratuluję sukcesu, obyś był dobrym lekarzem.
koza
d...@w...pl

5. Data: 2002-05-23 18:15:40

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gabinetu
> i prosisz o recepte i oczywiście ją dostajesz z marszu), to nie można tak

wiesz, na taki tekst nawet mi sie nie chce odpowiadac, ale postaram sie
rozjasnic temat.
cos takiego jak recepta nie jest wymyslone po to, zeby utrudnic zycie
pacjentom i lekarzon (kolejki po 'sama recepte' tez sa dlugie...) lekarz
wydajac ci recepte bierze odpowiedzialnosc za to co ci przepisal, jak sie
przekrecisz to macie na sumieniu. proste? tak !
do tego dochodza lotne kontrole z nadzoru farmaceutycznego i kasy chorych
siedzace w aptekach po kilka dni i szukajace czym by sie tu wykazac...
nie wiesz co mowisz, nigdy pewnie w aptece nie pracowalas, wiec wybaczam to
bredzenie. jak pojdziesz nastepnym razem do lekarza po pigulki to popros o
zapas na 6 miesiecy - tyle max wolno wypisac na recepcie 100% platnych,
znizkowych na 3 miesiace. wtedy wizyta u lekarza raz na pol roku - chyba
tyle co kontrolne wizyty u ginekologa, prawda?
na przyszlosc wyhamuj troche z jezykiem, bo z takimi tekstami zaszczycisz
najwyzej czyjs kill file...

pozdrawiam, zyczac zdrowia

adam

ps: co zas sie tyczy innych lekow, to gdyby nie bylo recept to polska
przodowalaby w spozyciu lekarstw - no bo przeciez u nas jest wiecej lekarzy
niz pacjentow, bo kazdy pacjent to tez przy okazji lekarz.,,,,

a,s,

6. Data: 2002-05-23 18:57:11

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najgorzej jest z
> dostępem do tabletek antykonepcyjnych

Oj ty biedna, sponiewierana przez system, kochliwa istoto...

A co, przegląd w samochodzie też sobie sam podbijasz?

> latac do cholernego lekarza i często jest nawet tak,że wchodzisz do gabinetu
> i prosisz o recepte i oczywiście ją dostajesz z marszu),

Po co takie indywiduum jak ty zabiera glos na liscie medycyna? Załoz sobie wlasną
np.: pl.
soc.sandauer, albo pl.sci.frustracja itp. Przyszłaś tu zeby obrazac ludzi, do
ktorych w razie
klopotow przyjdziesz na kolanach?
NIEpozdrawiam
--
Sajmon Templer
d...@i...pl

7. Data: 2002-05-23 19:06:48

Od: "Sajmon Templer" <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie utne rękę to nie będę mogła jej odkazić, złapie jakieś choróbsko i

Powinnaś zacząć od swojej głowy... bez odkażania!

> A lekarze sa 'cholerni' właśnie przez te przepisy, bo trzeba do tych lekarzy
> chodzić.

A fryzjerzy nie są? Też trzeba do nich chodzić. A sklepy spożywcze, a toalety, a
szkoły?... Idź do
psychiatry puki jeszcze czas dziewczyno. Niedługo może sie okazać, że GŁOSY
podpowiadają ci, że
lekarze, żydzi i cykliści to zło najwieksze... To sie nazywa UROJENIA PRZEŚLADOWCZE
!

8. Data: 2002-05-23 19:08:24

Od: "Ender" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sajmon Templer <d...@...LOVE.SPAM.interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:acje0u$m2r$...@h...uw.edu.pl...

(...)
Załoz sobie wlasną np.: pl.
> soc.sandauer,

Dobre!!!
:)))

Ender

9. Data: 2002-05-23 19:45:28

Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bez tego zasmarkam się na śmierć.
> Może jest coś innego - łatwiej dostępnego, albo chociaż tańszego.

Beconase mozesz sobie kupic, legalnie bez recepty nawet w TV reklama
leciala).
--
Anna

10. Data: 2002-05-23 19:48:45

Od: "Izunia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Beconase mozesz sobie kupic, legalnie bez recepty nawet w TV reklama
> leciala).
> --
> Anna

Chwała Ani za trzeźwość umysłu i poradę, a nie jakies brednie (jak wyżej).
Izunia

bóle brzucha
ALERGIA
Koloproktologia