flixonase - czym zastąpić?

11. Data: 2002-05-24 12:59:32

Temat: Re: flixonase - czym zastąpić?
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:acj7mm$gt$1@news.onet.pl...
> Używam sprayu do nosa FLIXONASE (GlaxoWellcome).
> Niestety sezon pyłkowy w pełni a mi właśnie się kończy.
> Do lekarza koleeeeeeeeeeeeejka na parę miesięcy.
> Bez recepty nie sprzedadzą (bawią się w Pana Boga).
> Bez tego zasmarkam się na śmierć.
> Może jest coś innego - łatwiej dostępnego, albo chociaż tańszego.

ja ostatnio zaopatrzylam sie w Betadrin do nosa (sa tez do oczu) i w razie
potrzeby pomaga dosyc szybko. Jednak sa to krople objawowe (nie wiem czy to
fachowa nazwa), czyli wpuszczasz je jak jest zle i w miare szybko
pomagaja... (chyba zaczelam sie powtarzac :) )

Pozdrawiam
Berta

12. Data: 2002-05-24 23:55:41

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości
> Jednak sa to krople objawowe

Innych nie ma, jeżeli odczulanie szczepionką
nieskuteczne to tylko leczenie objawowe pozostaje.

Sark

13. Data: 2002-05-25 00:22:43

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości
> [...]
Boga).
> Bez tego zasmarkam się na śmierć.
> Może jest coś innego - łatwiej dostępnego, albo

Propionian flutikazonu jest steroidem ___o
silnym__ dzialaniu przeciwzapalnym więc nie licz
na to że coś bez recepty będzie równie skuteczne.
Rozumiem że jest kolejka do alergologa ale nie
rozumiem dlaczego nie mozesz pójść do lekarza POZ
(ogółnego) aby przpisał ci ten lek, zabierz nawet
ze soba opakowanie i pokaz, przedstaw sprawę jak
się ma i myślę że przepisze od ręki.

Jako zastępnika mozesz użyc BUDESONIDU do nosa,
też aerozol, też kortykosteroid, też tej firmy.
http://www.gsk.com.pl/profesjonalista/leki/index.p
hp?product=00136&login=1
produkuje GLAXO-WELLC.POZNAŃ

Sark

14. Data: 2002-05-25 00:25:43

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości
> Używam sprayu do nosa FLIXONASE (GlaxoWellcome).
> Niestety sezon pyłkowy w pełni a mi właśnie się
kończy.
> Bez tego zasmarkam się na śmierć.

A jak z oczami, tylko problem z nosem, jakie
krople ewntualnie ci przepisano ?

Sark

bóle brzucha
ALERGIA