fluor, fluoryzacja, fluor w wodzie i w paście do zębów - kolejna odsłona

31. Data: 2009-04-17 14:19:19

Temat: Re: fluor, fluoryzacja, fluor w wodzie i w paście do zębów - kolejna odsłona
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

> mhm, i ci biedni ludzie nad morzem, ktorzy musza wdychac aerozole morskiej
> wody z tym niezwykle szkodliwym jodem, i jesc te okropnie slone morskie
> ryby maja strasznie wyniszczone tarczyce i chodza z wolem.
> a rybacy to juz calkiem...

LOL, widzę, że dowcipny chciałeś być :>
A suplementów z jodem w aptece nie widziałeś?
Są ludzie, którzy się faszerują różnymi syntetycznymi witaminami i
minerałami i zamiast jeść bogato i racjonalnie to zażerają chipsy,
słodycze i tłuszcze nasycone, ale za to dbają o siebie i suplementują
magnez, chrom i inne pierwiastki w pastylkach także jod. Wtedy łatwiej o
nadmiar czegokolwiek, np jodu jeżeli ktoś łyka suplementy akurat z tym
pierwiastkiem.

btw - wpisz sobie w wyszukiwarkę: objawy przedawkowania (nadmiaru) jodu.
To co napisałem to tylko ogólne skutki nadmiaru, spokojnie znajdziesz
więcej info.

> podobnie jak z magnezem <> olowiem , ciezszy zostanie, lzejszy
> zostanie 'wyparty'. prawo termodynamiki/ruchliwosci...
> co jest ciezsze, jod czy fluor?

LOL

> poza tym to troche tak jakb pic rtec, bo tworzy z olowiem amalgamat, a
> wszystko to po to zeby uchronic sie przed postrzalem z broni palnej ;)

:D
tia... a wszystko w myśl zasady, co nas nie zabije to nas wzmocni ;>

STranger

32. Data: 2009-04-17 14:41:16

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw wrote:

> ale to nie przez fluor
> to przez
> JOD
> i czystsze powietrze
>
> na slusnku jak wiadomo jodu w sumie nie ma, a i zanieczysczenie jak 100
> diabli, wiec albo jod debilizuje dzieci, albo zanieczyszczenie powietrza
> wplywa pozytywnie, albo na slasku dzieci nie chca brac przykladu z glow
> rodziny i pracowac pod ziemia i dlatego lepiej sie ucza
> ;)

Ja myślę, że to wina zanieczyszczenia powietrza, ale mechanizm był inny.
Toksyczne chmury po prostu chronią dzieci przed szkodliwym wpływem
promieniowania kosmicznego, przez co "tamtym" trudniej je kontrolować.

33. Data: 2009-04-17 15:19:40

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> Ja myślę, że to wina zanieczyszczenia powietrza, ale mechanizm był inny.
> Toksyczne chmury po prostu chronią dzieci przed szkodliwym wpływem
> promieniowania kosmicznego, przez co "tamtym" trudniej je kontrolować.

Haha, ta dyskusja osiągnęła poziom zbyt akademicki ;>

STranger
GG 2605926

34. Data: 2009-04-17 15:40:22

Od: " Karol" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger <p...@b...pl> napisał(a):

> Haha, ta dyskusja osiągnęła poziom zbyt akademicki ;>

Problem ktory poruszyles nie jest bezpodstawny. Jednak osobiscie nie przepadam
za tekstami pisanymi w sposob obsesyjny, a taki niestety jest tekst ktory na
wstepie zacytowales.

35. Data: 2009-04-17 15:40:39

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Haha, ta dyskusja osiągnęła poziom zbyt akademicki ;>

nieprawda
nie zmienila poziomu od samego poczatku watku

36. Data: 2009-04-17 16:41:07

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:

> Problem ktory poruszyles nie jest bezpodstawny. Jednak osobiscie nie przepadam
> za tekstami pisanymi w sposob obsesyjny, a taki niestety jest tekst ktory na
> wstepie zacytowales.

Taka jest podświadomość ludzka zbudowana na mediach współczesnych, że
trzeba pewne rzeczy lekko przejaskrawiać, żeby wzbudzić zainteresowanie
czytelników. Gdyby to był nudny suchy raport naukowy to nikomu raczej
nie chciałoby się tego czytać. Podobnie jest z mediami, gdyby wiadomości
w TV były obiektywne i takie jakie są naprawdę (wiele dobrych, a
sporadycznie jakaś zła) to ludzie by nie oglądali wiadomości, bo
zasnęliby z nudów. Dlatego serwuje się widzom w mediach krwawy miks z
katastrof, wojen, rzezi i pogromów, wtedy może ludzie wytrzymają do
reklamy :(
Gdyby tak jacyś obcy w kosmosie odbierali naszą TV to na podstawie tylko
programów informacyjnych uznaliby, że to planeta zwyrodniałych okrutnych
psychopatycznych morderców, którzy upajają sie przemocą.

Stąd, żeby dotrzeć z info do ludzi musi to być informacja nacechowana
emocjami, musi ona wzbudzić zainteresowanie, a tekst o fluorze
zacytowany przeze mnie ze strony http://otworz-oczy.org/?p=231 taki
waśnie jest - porusza i wzbudza zainteresowanie, a zarazem nie mija się
z prawdą.

STranger

37. Data: 2009-04-17 16:42:27

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw pisze:

> nieprawda
> nie zmienila poziomu od samego poczatku watku

Tak, od momentu gdy wziąłeś w niej udział.

STranger

38. Data: 2009-04-18 17:35:48

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

animka pisze:

> A ten sorbitol to co to jest?

No to zajebiście...jest coś bez cukru plus reszta?

39. Data: 2009-04-18 20:22:54

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger wrote:

> [...]
> zacytowany przeze mnie ze strony http://otworz-oczy.org/?p=231 taki
> waśnie jest - porusza i wzbudza zainteresowanie, a zarazem nie mija się

No ale widzisz, niektórzy odrzucają artykuł bez czytania gdy tylko jest
podpisany "oficjalna medycyna", niektórzy odrzucają bez czytania gdy tylko
jest podpisany "skopiowano z otworzoczy.pl". Inni akceptują bez czytania
artykuły albo z jednego, albo z drugiego.

Takich, którzy przeczytają i przemyślą, jest raptem parę procent w
społeczeństwie.

40. Data: 2009-04-18 23:42:07

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

OneiroO pisze:

> No to zajebiście...jest coś bez cukru plus reszta?

Może znajdziesz wsród past z rodu Signal. Są różne. Nie robi się niedobrze
po umyciu zębów.
Wyrzuciłam pudełko oczywiście, ale ja używam pasty z fluorem.

--
animka

Wypadanie włosów po długiej hospitalizacji
Czerwone kropki na skórze
Milgamma N a ciąża
podwyższone ASO
szczepienie przypominające WZW B