fluoryzacja

11. Data: 2004-10-06 12:56:07

Temat: Re: fluoryzacja
Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> napisał w wiadomości
news:60l7m01mqu8c5gcqpep2mfn6h6ed3kqnc1@4ax.com...
> Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Ann" <b...@a...pl>
> grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

> Dzieki za chociaz jeden przyjazny glos :-)

Jestem raczej za nie szpikowaniem dzieci niepotrzebnie chemia.. Ale
przyznam, ze mialam chwile zwatpienia i zastanawialam sie czy aby dobrze
robie.. Zwlaszcza, ze dzieci faktycznie mialy slabe zeby. No i kiedy inne
mamy widzialy ich zeby i dowiadywaly sie, ze im nie daje fruoru to pewnie
niezbyt pochlebnie myslaly. Wyszlam jednak z zalozenia, ze skoro tyle
pokolen wychowalo sie bez tego i jednak maja zdrowe zeby, to chyba nie
tedy droga..
Na szczescie drugie wyszly juz ladne. Wystarczy dokladne mycie. Po prostu.

Pozdrawiam podbudowana :-)
Ann