folia na okna - efekt lustra

1. Data: 2007-03-09 10:22:13

Temat: folia na okna - efekt lustra
Od: Bielcov <a...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Szukam czegos takiego, co można nakleić na okno co by dawało efekt lustra z
zewnątrz, a ze środka można by było widzieć wszystko ( takie szpiegowskie
okno :)

Nie wiecie może jak takie coś się nazywa ( jaki to rodzaj folii )

--
Pozdrawiam Bielcov
http://www.rzeszowiak.pl - Rzeszowski Serwis Ogłoszeniowy

2. Data: 2007-03-09 11:37:47

Temat: Re: folia na okna - efekt lustra
Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2007 11:22:13 +0100, Bielcov napisał(a):

> [...]
> okno :)
>
> Nie wiecie może jak takie coś się nazywa ( jaki to rodzaj folii )

To chyba takie coś będzie:
http://www.przyciemnianieszyb.pl/index.php?section=f
olia_wewnetrzna

Przy okazji witam wszystkich! podczytuję Was od jakiegoś czasu, ale wobec
rosnących geometrycznie problemów z mieszkaniem zdecydowałam się wyjść z
ukrycia i wkrótce zamierzam zadać kilka głupich pytań:)

pzdr.

Pat
--
sygnaturka testowa::)

3. Data: 2007-03-09 17:18:17

Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bielcov napisał(a):
> [...]
> zewnątrz, a ze środka można by było widzieć wszystko ( takie szpiegowskie

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego, ze lustro jest zawsze ze
strony jasniejszej. Krotko mowiac jesli chcesz miec to w domu to
wieczorkiem nie wyjrzysz przez okno(przy zapalonym swietle), za to z
zewnatrz bedziesz doskonale widoczny. W dzien odwrotnie.

--
Rutyne opanowal tak, ze dostal dyplom,
Imponuje pewnoscia, patrz, zmierza ku cyplom,

Wspolnota a uparty sasiad
Kompakt/sedes jaki tak, jaki nie?
KOCIOŁ_EKO-GROSZEK
Zabudowy Stanley - szafa wnekowa