formy silikonowe w Selgrosie

1. Data: 2004-04-08 06:17:44

Temat: formy silikonowe w Selgrosie
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dowiedzialam sie, ze w Selgrosie sprzedaja formy silikonowe do
ciast. Posiadaja tam ksztalty: babki, tort, keks, kwiatek i placek.
Czy ktos z Was probowal moze tamtejsze foremki?
Ja chyba dzisiaj sie wybiore, ale wolalabym wczesniej pozanc Wasze opinie.
Dzieki.
Basiek.

1. Data: 2004-04-09 21:31:27

Temat: Re: formy silikonowe w Selgrosie
Od: "ALINA" <a...@u...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
wiadomości news:c52qo5$50c$1@topaz.icpnet.pl...
> Czy ktos z Was probowal moze tamtejsze foremki?

Bzdura jest, że nie trzeba ich smarowac - trzeba uzyc oleju, albo masła, bo
nie mozna wyjąc upieczonego ciasta z formy. Poza tym jest ok.
Próbowane na babkach i muffinkach.

pozdr

cherokee (gościnnie z innego konta)

1. Data: 2004-04-10 09:54:23

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2004-04-09 at 23:31, ALINA wrote:
> [...]
>
> Bzdura jest, że nie trzeba ich smarowac - trzeba uzyc oleju, albo masła, bo
> nie mozna wyjąc upieczonego ciasta z formy. Poza tym jest ok.

A ja nie smaruje i wychodzi. I co ????

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-04-10 11:36:14

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A ja nie smaruje i wychodzi. I co ????

Czekasz, aż wystygnie? Wczoraj próbowałysmy z muffinkami i powgniatały
się z boków, a babka musiała postac, aby dało się ja wyciągnac bez
szwanku.

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-04-10 11:49:57

Temat: Odp: formy silikonowe w Selgrosie
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wlasnie upieklam kilka roznych ciast w roznych formach ale firmy ASCO i
wyszly wszystkie idealnie. Sa super i pieka sie o wiele krocej niz w formach
blaszanych.
Jednak bylam ciekawa, czy te z Selgrosu tez sa takie dobre. Niestety ASCO
raczej juz chyba nie bedzie sprzedawalo nic w Polsce - kupilam ostatnie
sztuki w sklepie w Murowanej Goslinie i Pani powiedziala, ze juz ich nie
sprowadzi, bo nie ma popytu.
Tak wiec pomyslalam, ze moze kupie te z Selgrosu, tylko wolalam sie upewnic,
czy tez sa takie dobre.
Pozdrawiam swiatecznie.
Basiek.

1. Data: 2004-04-10 16:06:06

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-04-10 at 13:36, Cherokee gd wrote:
> [...]
>
> Czekasz, aż wystygnie? Wczoraj próbowałysmy z muffinkami i powgniatały
> się z boków, a babka musiała postac, aby dało się ja wyciągnac bez

No pewnie, ze postac, az tak zaroodpornych palcow nie mam ;)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-04-10 18:58:44

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No pewnie, ze postac, az tak zaroodpornych palcow nie mam ;)

Ale nam z takich letnich (temp.) foremek nie chciały wychodzić:(

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-04-11 09:32:58

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-04-10 at 20:58, Cherokee gd wrote:
> Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Ale nam z takich letnich (temp.) foremek nie chciały wychodzić:(

No to ja nie wiem... Moze mam jakies formy inne ? Zaraz lece piec
sernik, za nic sobie majac swiateczny obowiazek lezenia bykiem, nie
smarujac form.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

Zakwas do chleba
[OT] Los czyli kazdy moze byc boski!
Wkład baranka
Kwadratowe jajka.....
Keks - poszukuję przepisu na konkretne ciasto