forsycja?

1. Data: 2009-02-06 13:17:40

Temat: forsycja?
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cztery tygodnie temu obcięłam gałązki forsycji i pięknie mi w domu
zakwitła, czy mogę ją teraz gdy przekwitła zakopać w kompostowniku
aby przetrzymała do wiosny. Potem do ziemi .(może wypuści korzonki). A
może zostawić ją w domu niech tak stoi w wodzie?

2. Data: 2009-02-06 13:23:42

Temat: Re: forsycja?
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
f.googlegroups.com
Wanda Ch. <w...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> aby przetrzymała do wiosny. Potem do ziemi .(może wypuści korzonki).
> A może zostawić ją w domu niech tak stoi w wodzie?

Hejka. Forsycja się bardzo łatwo ukorzenia. Wsadź patyki od razu do
ziemi. :-)
Pozdrawiam odwilżowo Ja...cki

3. Data: 2009-02-06 13:30:10

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 14:23, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
> [...]
d36g2000prf.googlegroups.com

>     Hejka. Forsycja się bardzo łatwo ukorzenia. Wsadź patyki od razu do

teraz mam to zrobić? A może będzie zamarznięta ziemia .Chociaż jutro
ma być w Łodzi 8 na plusie .

4. Data: 2009-02-06 15:03:21

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wanda Ch." <w...@t...pl> writes:

> [...]
> aby przetrzymała do wiosny. Potem do ziemi .(może wypuści korzonki). A
> może zostawić ją w domu niech tak stoi w wodzie?

Ja bym jeszcze potrzymal w wodzie.

MJ

5. Data: 2009-02-06 17:31:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Feb 2009 16:03:21 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

> Ja bym jeszcze potrzymal w wodzie.
>
> MJ

Wsadzić w doniczki z ziemią ogrodniczą pół na pół z piaskiem (utrzymywac
wilgoć) i do niezamarzającego garażu aż do wiosny.

6. Data: 2009-02-06 19:06:29

Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda Ch." <w...@t...pl> napisał w wiadomości
[...]

Ja bym ją zostawil w domu w wodzie. Jak puści korzonki zasadzić do doniczki
a dopiero jak się ociepli przesadzić do gruntu...

7. Data: 2009-02-06 19:46:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Feb 2009 20:06:29 +0100, MM napisał(a):

> [...]
> może zostawić ją w domu niech tak stoi w wodzie?
>
> Ja bym ją zostawil w domu w wodzie. Jak puści korzonki

Raczej zgnije, bo w domu za ciepło i w wodzie nie ma dostępu powietrza -
rozwiną się kolonie bakterii gnilnych i po wszystkim..

8. Data: 2009-02-09 08:01:19

Od: Kyllyan <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Raczej zgnije, bo w domu za ciepło i w wodzie nie ma dostępu powietrza -
> rozwiną się kolonie bakterii gnilnych i po wszystkim..

Słusznie. Forsycja najlepiej sie rozmnaża z sadzonek zielnych zebranych
w drugiej połowie czerwca. Ale zawsze mozna probować ;)

--
Sławomir Jan Marusiński
Gdańsk. GG 5420750

9. Data: 2009-02-09 13:55:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Feb 2009 09:01:19 +0100, Kyllyan napisał(a):

> Słusznie. Forsycja najlepiej sie rozmnaża z sadzonek zielnych zebranych
> w drugiej połowie czerwca. Ale zawsze mozna probować ;)

Można próbować jak z ligustrem - tyle że z półzdrewniałych, ale trzeba
umieścić w luźnym podłożu (torf z piaskiem), a nie w wodzie.

dynia na pestki
dynia na pestki?
pomysl na plot
Czy papaja szybko rośnie w domu?