[wroc] o spotkanku po raz ostatni

1. Data: 2005-04-12 10:27:34

Temat: [wroc] o spotkanku po raz ostatni
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam, że dzisiaj o 19 w herbaciarni na Kiełbaśniczej. Ja będę
(postaram się dotrzeć punktualnie). Jakby był tam ktoś, kogo jeszcze nie
widziałam, to będę w białej koszulce z Garfieldem. Garfield zajmuje 2/3
koszulki, nie sposób nie zauważyć :) Jeśli w takiej koszulce wpadnie
ktoś do herbaciarni z obłedem w oczach i wywalonym ozorem, to na 99,99%
będę to ja :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-12 12:00:38

Temat: Re: [wroc] o spotkanku po raz ostatni
Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d3g83e$8g7$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Kruszyzna z adresu <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> zajmuje 2/3 koszulki, nie sposób nie zauważyć :) Jeśli w takiej
> koszulce wpadnie ktoś do herbaciarni z obłedem w oczach i wywalonym

Aaaaaa, to jakos mi umknelo czy w koncu zostala ustalona jakas konkretna
data :-( Mam aerobik o 19 wiec nici z herbatki :-/

--
Kometa
"A przecież nie cały umieram,

1. Data: 2005-04-12 13:42:17

Od: "Alahatala" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do herbaciarni z obłedem w oczach i wywalonym ozorem, to na 99,99% będę to

Moglabys opisac "Garfielda"?

ala

1. Data: 2005-04-12 13:50:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/12/2005 3:42 PM,Użytkownik Alahatala usiadł wygodnie i napisał:

> Moglabys opisac "Garfielda"?

No, Garfield, jaki jest, każdy widzi, ja tylko dodam, że głowa Garfielda
patrzy na człeka wyjątkowo szpetnie (bo głowa jest na bluzce, nie
całokształt) i towarzyszy jej napis "To twoja twarz, czy spadły ci
gacie?" :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-12 13:58:15

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d3gjvv$hta$1@nemesis.news.tpi.pl,
> [...]

> Garfielda patrzy na człeka wyjątkowo szpetnie (bo głowa jest na
> bluzce, nie całokształt) i towarzyszy jej napis "To twoja twarz, czy

Zaluje, ze nie bedzie mi dane tego ogladac :-D

1. Data: 2005-04-12 14:08:48

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kometa" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> Zaluje, ze nie bedzie mi dane tego ogladac :-D

wziąć aparat, uwiecznić Kruszyne, wziąć aparat, wziąć aparat... może nie
zapomnę ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-04-12 14:25:18

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d3gkon$2bd$1@news.dialog.net.pl,
niejaki(a): Asia Witek z adresu <a...@S...pl> napisał(a):

> wziąć aparat, uwiecznić Kruszyne, wziąć aparat, wziąć aparat... może
> nie zapomnę ;)

Trzymam kciuki zebys nie zapomniala ;-)

1. Data: 2005-04-12 19:27:26

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> [...]
> zajmuje 2/3 koszulki, nie sposób nie zauważyć :) Jeśli w takiej
> koszulce wpadnie ktoś do herbaciarni z obłedem w oczach i wywalonym

Ejno! Miało być jutro! Wrrr.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-04-12 21:10:18

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d3h7nm$97e$2@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Ula Kapała z adresu <u...@h...pl> napisał(a):

> Ejno! Miało być jutro! Wrrr.

Nie Ty jedna jestes zdziwiona - ja jakos w koncu nie ogarnelam tych terminow
:-)

1. Data: 2005-04-12 22:04:13

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 12 kwietnia 2005 21:27 użytkownik
Ula Kapała, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ejno! Miało być jutro! Wrrr.
> UlaK

Jutro? Ejno, kurczę, nie dogadałyśmy się :) Ula, spokojnie, nabrałyśmy
takiej chcicy na spotkania, że następne niebawem. Pozwolę sobie zmolestować
Cię na priv i tym razem będziemy dogadane wzorowo. Wtorek był ze względu na
Hafsę, która nie dotarła ;-P Cholernie ciężko znaleźć tę herbaciarnię, może
następnym razem jakaś inna knajpka? Ula, nie gniewasz się, no nie? Ja już
odliczam dni :)

Krusz.
--
Kruszyna