fronty meblowe - lakierowane czy foliowane ...

1. Data: 2006-10-04 06:04:02

Temat: fronty meblowe - lakierowane czy foliowane ...
Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spotkałem się z dwopma podejściami do błyszczących frontow mebli
kuchennych - albo foliowane albo lakeirowane - które z nich według was są
lepsze ?? ... wogóle jakie sa zalety tych rozwiązań ...

R.

2. Data: 2006-10-04 06:42:44

Temat: Re: fronty meblowe - lakierowane czy foliowane ...
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Laskar <l...@N...onet.pl> wrote:
> [...]
> według
> was są lepsze ?? ... wogóle jakie sa zalety tych rozwiązań ...

Problem trochę przypomina dyskusję o wyższości świąt jajecznych
nad choinkowymi, ale ogólnie można napisać, że fronty lakierowane
są lepsze, bo masz do wyboru w zasadzie nieograniczoną paletę
kolorów i całkowitą dowolność w wymiarach tychże frontów, a jeśli
jesteś w stanie się dopasować do konkretnej i dość ograniczonej
niestety oferty frontów foliowanych, to te z kolei są lepsze bo
trwalsze i odporniejsze na zniszczenie.

J.

3. Data: 2006-10-04 08:29:52

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopasować do konkretnej i dość ograniczonej niestety oferty frontów
> foliowanych, to te z kolei są lepsze bo trwalsze i odporniejsze na
no lae ja chce białe - wiec kolor foliowancyh taki występuje bez problemu -
a zastanawiałem sięwłasnie nad trwalością - i z tego co widze to lakierowane
są mneij trwale ... z tym że to lakeirowanie z tyego co zrozumiałem służy
tylko do nadania połysku - więc jest wykonane farbą bezbarwną pokrywającą
płyte w okreslonym kolorze ...

R.

4. Data: 2006-10-04 09:04:08

Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> [...]
> dopasować do konkretnej i dość ograniczonej niestety oferty frontów
> foliowanych, to te z kolei są lepsze bo trwalsze i odporniejsze na

Nadmienię, że w przypadku foliowanych też jest dowolność wymiarów. Ja
najpierw fronty kuchenne zamawiałem w standardowych wymiarach via
Leroy-Merlin. Potem dorabiałem szafki i udałem się bezpośrednio do
producenta http://www.lupus.biz.pl/ - przycięli mi takie jak chciałem.
Polecam - teoretycznie odbiorcy indywidualni muszą przyjechać do nich i
zapłacić zaliczkę (nie przyjmują przelewów, bo musi przejść przez kasę),
ale dogadałem się, że zapłacę wszystko przy odbiorze, bo nie opłacało mi
się jeździć z zaliczką na dwa fronty.

pozdrawiam
Beniamin

5. Data: 2006-10-04 16:56:00

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> wrote:

> Nadmienię, że w przypadku foliowanych też jest dowolność
> wymiarów.

To coś musiało się zmienić, kilka lat temu, jak byłem na bieżąco,
foliowe robił tylko jeden producent w Polsce i tylko konkretny
asortyment.

J.

Czerwona lampka na liczniki energii
pralka zanussi