Re: fronty meblowe - lakierowane czy foliowane ...

From: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: fronty meblowe - lakierowane czy foliowane ...
Date: Wed, 04 Oct 2006 11:04:08 +0200

Jarek P. napisał(a):

> Problem trochę przypomina dyskusję o wyższości świąt jajecznych nad
> choinkowymi, ale ogólnie można napisać, że fronty lakierowane są lepsze,
> bo masz do wyboru w zasadzie nieograniczoną paletę kolorów i całkowitą
> dowolność w wymiarach tychże frontów, a jeśli jesteś w stanie się
> dopasować do konkretnej i dość ograniczonej niestety oferty frontów
> foliowanych, to te z kolei są lepsze bo trwalsze i odporniejsze na
> zniszczenie.
>
> J.

Nadmienię, że w przypadku foliowanych też jest dowolność wymiarów. Ja
najpierw fronty kuchenne zamawiałem w standardowych wymiarach via
Leroy-Merlin. Potem dorabiałem szafki i udałem się bezpośrednio do
producenta http://www.lupus.biz.pl/ - przycięli mi takie jak chciałem.
Polecam - teoretycznie odbiorcy indywidualni muszą przyjechać do nich i
zapłacić zaliczkę (nie przyjmują przelewów, bo musi przejść przez kasę),
ale dogadałem się, że zapłacę wszystko przy odbiorze, bo nie opłacało mi
się jeździć z zaliczką na dwa fronty.

pozdrawiam
Beniamin