fruttini

1. Data: 2006-11-12 18:51:58

Temat: fruttini
Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowne Kobiety (tudzież Męzczyźni),
Chciałam Was zapytać o serię kosmetyków Fruttini. Otóż poluję ostatnio na
gel pod prysznic i balsam tej linii a dokładniej interesuje mnie zapach
czekolady. Czy wiecie może gdzie w Warszawie mogę je dostać (jakoś możliwie
blisko Centrum)? Wiem,że bywają w Galerii Centrum ale od jakiegoś czasu jak
mają dostawy to brak właśnie zapachu czekolady. Nie wiem czy nie dostają czy
klientki tak szybko wykupują. :(
Pozdrawiam
ZUZAnna

2. Data: 2006-11-16 06:26:20

Temat: Re: fruttini
Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-11-12 19:51 ZUZAnna powiedzial/a :
> [...]
> czekolady. Czy wiecie może gdzie w Warszawie mogę je dostać (jakoś możliwie

Spróbuj w drogerii Forte Fama, na Świętokrzyskiej na przeciwko
Ministerstwa Finansów, przy przystanku "Nowy Świat". Mają spory wybór
fruttini.
powodzenia.

--
Czas jest graczem namiętnym co wygra
Bez szachrajstw każdą partię;

3. Data: 2006-11-16 21:45:02

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Spróbuj w drogerii Forte Fama, na Świętokrzyskiej na przeciwko
Ministerstwa Finansów, przy przystanku "Nowy Świat". Mają spory wybór

Super - wielkie dzięki! W sumie wstyd się przyznać ale pracuję w odległości
300metrow od tej drogerii ale jakoś ani razu tam nie wstąpiłam :( Obiecuję
poprawę ;)
Pozdrawiam
ZUZAnna

4. Data: 2006-11-18 08:53:00

Od: "Anna B./Sana/" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia 2006-11-16 22:45 ZUZAnna powiedzial/a :

> Super - wielkie dzięki! W sumie wstyd się przyznać ale pracuję w odległości
> 300metrow od tej drogerii ale jakoś ani razu tam nie wstąpiłam :( Obiecuję
> poprawę ;)

W sumie fajne miejsce - mają czasami rzeczy, których nigdzie indziej nie
widuję. I próbki dają przy kasie, prezenty. Choć tanio u nich nie jest.
A fruttini poszukiwane znalazłaś (półka za szamponami)?

5. Data: 2006-11-22 06:43:44

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

widuję. I próbki dają przy kasie, prezenty. Choć tanio u nich nie jest.
A fruttini poszukiwane znalazłaś (półka za szamponami)?

Jeszcze tam nie byłam :(( Zawsze mi coś "wypada" i nie mogę na spokojnie tam
dojść. A spieszyć się też nie chcę, bo chcę zrobić jakieś większe zakupy
oprócz fruttini :)
Ale wielkie dzieki jeszcze raz za namiary :))
ZUZAnna

6. Data: 2006-11-22 21:08:48

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZUZAnna" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zakupy oprócz fruttini :)
> Ale wielkie dzieki jeszcze raz za namiary :))
Byłam, zakupiłam i jestem happy :))) thx
ZUZAnna

sklep internetowy
zaczerwieniona skora na dloniach
Sklepy internetowe