Sklepy internetowe

1. Data: 2006-11-11 19:34:59

Temat: Sklepy internetowe
Od: "Monika Grzybowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko - czy znacie moze jakies dobre Sklepy internetowe, gdzie mogla
bym kupic
kolorowe rajstopy i ponczochy (np. rozowe, niebieskie). Niestety to co udalo
mi sie znalesc
to standardowe kolory dostepne w kazdym markecie...

Monia

2. Data: 2006-11-12 09:24:10

Temat: Re: Sklepy internetowe
Od: "xxl" <x...@x...lp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Grzybowska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> udalo mi sie znalesc
> to standardowe kolory dostepne w kazdym markecie...

A na allegro Monia patrzyła ?

**** POLECAM ZDECYDOWANIE DLA ZDECYDOWANYCH *****
sklep internetowy i watpliwosci..
Gigantyczne szkła w okularach