frytki - zgubna sprawa?

1. Data: 2002-09-07 15:49:54

Temat: frytki - zgubna sprawa?
Od: "Ula Dobies" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa miesiace temu w gazecie lokalnej ukazal sie artukul o frytkach, ktore sa
rakotworcze. Pisze, ze ziemniak (skrobia) i polaczeniu z goracym tluszczem
wydziela rakotworcza substancje. A placki ziemniaczane, takie smaczne...
Jak sadzicie?

Ula

1. Data: 2002-09-07 16:04:29

Temat: Re: frytki - zgubna sprawa?
Od: "Kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może tak jest istotnie, ja jednak proponuje, by rewelacje na temat
szkodliwości jedzenia, czy też zbawiennego jego wpływu na nasze zdrowie
posyłać na inną grupę i nie psuć apetytu.

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-09-07 16:30:11

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Dobies" <u...@w...pl> a écrit dans le message de news:
ald7ak$r1p$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wydziela rakotworcza substancje. A placki ziemniaczane, takie smaczne...

Och, wiadomo od dawna, ze zycie jet szkodliwe dla zdrowia :-)
...jedzenie, ogolnie, tez...

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-09-07 18:05:46

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> wrote:

>Och, wiadomo od dawna, ze zycie jet szkodliwe dla zdrowia :-)
>...jedzenie, ogolnie, tez...
>
>Ewcia

Powaznie...???
;->>>>

Art(Gruby).
El Commandante.

1. Data: 2002-09-07 18:58:22

Od: "Ula Dobies" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamas.hw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szkodliwości jedzenia, czy też zbawiennego jego wpływu na nasze zdrowie
> posyłać na inną grupę i nie psuć apetytu.

Masz racje
Moj blad
:-)

1. Data: 2002-09-07 18:59:39

Od: "Ula Dobies" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Art Plazewski." <Art[Gruby]@icbleu.org> napisal w wiadomosci

> Powaznie...???
> ;->>>>
>
> Art(Gruby).
> El Commandante.

Zostawie bez komentarza... tak jest lepiej...
Wkoncu wszystko moze zaszkodzic
nawet tak pyszne np truskawki
:-)
Ula

1. Data: 2002-09-07 19:06:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Zostawie bez komentarza... tak jest lepiej...
>Wkoncu wszystko moze zaszkodzic
>nawet tak pyszne np truskawki
>:-)
>Ula

no wiec moja Mama bardzo ciezko chorowala
po..truskawkach...zjadla, po jakims casie zaczelo jej sie
strasznie odbijac ... spalinami i metalem...zdaje sie, ze
truskaweczki sobie rosly wedle ruchliwej drogi...lekarze nie
wiedzieli co z Nia zrobic, bo miala alergie na wiekszosc lekow,
wiec leczona byla...mlekiem...od tamtej pory porzadnie
obwachiwala owoce....

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-07 19:23:21

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydziela rakotworcza substancje. A placki ziemniaczane, takie smaczne...

na cos trzeba umrzec ;-)
Herbatka

1. Data: 2002-09-07 21:09:08

Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 07 Sep 2002 21:23:21 +0200, Herbatka wrote:

> [...]

... tylko dlaczego tak szybko?
niestety jedzenie to jedna z tych rzeczy, które w największym stopniu
wpływają na zdrowie

jeśli frytki są rakotwórcze i ktoś nie jest w stanie się im oprzeć,
proponuje zajeść je duża ilością brokułów i popić zieloną herbatką lub
czerwonym wytrawnym winkiem. Może chociaż wyjdzie na zero ;-)

dobranoc,

Nik

1. Data: 2002-09-07 21:18:26

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> niestety jedzenie to jedna z tych rzeczy, które w największym stopniu
> wpływają na zdrowie

he, he - to moze nie jedz ;-)

> dobranoc,
>
> Nik