(frywolitki) nowy członek...;p

1. Data: 2003-09-04 18:48:27

Temat: (frywolitki) nowy członek...;p
Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowne panie!:) Sprawa jest o tyle dziwna, że, z której by strony
nie patrzeć, jestem facetem:) Widziałem tu co prawda kilka pojedynczych
postów "męskich", ale jednak przyznać trzeba, że jest to tutaj chyba jednak
rzadkością... łagodnie mówiąc. Za to, o ile się nie mylę, jestem pierwszym
przedstawicielem mojej płci na frywolitkowej części tej grupy. Nie licząc
pewnego pana Jana S.:) jestem pierwszy!! Kilka słów o mnie: na imię mam
Tomek i mieszkam w Trójmieście, gdzie również studiuję. Czemu zabrałem się
za frywolitki? Chyba dlatego, że zawsze miałem iskrę do artystycznej roboty
wszelkiego rodzaju - a frywolitki to niekonwencjonalne hobby, zaś ja lubuję
się w różnych dziwactwach:) Poza tym już mnie krew zalewała od tego wolnego
czasu, którego tyle w te wakacje zmarnowałem i postanowiłem się wreszcie
zabrać za coś twórczego. No, i to by było chyba na tyle. W najbliższym
czasie spodziewajcie się zalewu banalnych pytań dotyczących podstawowych
technik... Niby coś już umiem, ale wiem też ile nie wiem - i jest tego
duuużo. Pozdrawiam!

1. Data: 2003-09-04 19:09:45

Temat: Re: (frywolitki) nowy członek...;p
Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, witaj:) jako osoba uzależniona od frywolitki witam Cię nie tylko z
radościa ale i zrozumieniem ;) tylko drobna poprawka, o ile ja się nie mylę,
to jesteś tu drugim panem frywolitkujacym, pierwszy juz sie tu ujawnił :)

1. Data: 2003-09-04 19:12:04

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alTomek napisał:

> [...]
> czasie spodziewajcie się zalewu banalnych pytań dotyczących podstawowych
> technik... Niby coś już umiem, ale wiem też ile nie wiem - i jest tego

Witam, witam krajana!
No, chłopie - to jest coś! Podziwiam zapał - mnie jakoś mało ciągną -
głównie dlatego, że kiepsko sie prują :-)

Eulalka

1. Data: 2003-09-04 19:14:27

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

alTomek wrote:

W najbliższym
> czasie spodziewajcie się zalewu banalnych pytań dotyczących podstawowych
> technik... Niby coś już umiem, ale wiem też ile nie wiem - i jest tego
> duuużo. Pozdrawiam!

Witaj i pytaj :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-09-04 20:01:27

Od: olgasw <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy Cie serdecznie.
W razie watpliwosci - pytaj
Ola (Gdansk)

1. Data: 2003-09-04 21:30:44

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

alTomek <napisał(a):

Witaj!

Pozdrawiam

Okropna Ciotka Paszczaka

1. Data: 2003-09-05 04:37:36

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
ostatnio urodzaj na Trojmiasto :-))
Czy to ciebie widzialam frywolitkujacego, kiedy p Stawasz byl w Gdyni przed
Wielkanoca?

Grazyna z Gdyni

1. Data: 2003-09-05 05:47:26

Od: "ania marcin " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!!!!!!!

Tak być, nie może...jeżeli TY to i ja. Muszę zaistnieć w grupie!!!!

Mam na imię Marcin, mam 26 lat, i też zajmuję się frywolitką!!!!(he amatorsko)

Zaraziłem się, jak byłem z moją Anią w Toruniu, na kursie frywolitek;)
I dziś to ja robię...a Ania tylko patrzy...;)))

więc witam Panie, witam Panów

Jak będę miał pytania...a na pewno! To już z odwagą sobie napiszę! W końcu
nie jestem sam!

Trzymajcie się
MARCIN

1. Data: 2003-09-05 06:54:34

Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witaj,
> ostatnio urodzaj na Trojmiasto :-))
> Czy to ciebie widzialam frywolitkujacego, kiedy p Stawasz byl w Gdyni
> [...]

:) hmm... no tak, to byłem ja:-)

1. Data: 2003-09-05 07:00:52

Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej... dzięki wszystkim za miłe przyjęcie!

[frywolitki] split rings- kursik
Dzwoneczki świąteczne
Kapcie na szydełku
robótki ręczne -zeskanowałam