fryzjer?

1. Data: 2002-10-22 13:27:05

Temat: fryzjer?
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Skoro rozpoczeta zostala seria "fryzjer - gdzie?..." to moze i ja zapytam o
dobrego fryzjera tyle, ze we Wroclawiu. Od razu pisze, ze fajnie by bylo,
gdyby fryzjer mial przy okazji zmysl stylisty i cos godnego mi zaproponowal.
Od lat chodze w kitce i juz chcialabym cos z tym zrobic (bo ilez mozna),
jednak nie chcialabym jakiejs wielkiej rewolucji na glowie... Generalnie moj
styl to taki raczej sportowy i taka tez fryzurke bym chciala. Jesli znacie
we Wroclawiu jakis "zaklad" godny uwagi to napiszcie.

Pozdrawiam
Berta

1. Data: 2002-10-22 13:50:03

Temat: Re: fryzjer?
Od: "Marta Sz" <m...@a...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro rozpoczeta zostala seria "fryzjer - gdzie?..." to moze i ja zapytam
> dobrego fryzjera tyle, ze we Wroclawiu.

Polecam Le Grand Salon na Wita Stwosza, bylam tam u dwoch fryzjerek i bardzo
mi sie podobalo to co mi zaproponowaly. Moje kolezanki (2) tez tam chadza i
rowniez sa zadowolone.

Od razu pisze, ze fajnie by bylo,
> gdyby fryzjer mial przy okazji zmysl stylisty i cos godnego mi
zaproponowal.

Usluga stylizacji jest wliczona w koszt .

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2002-10-22 14:43:12

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Sz wrote:

> Polecam Le Grand Salon na Wita Stwosza, bylam tam u dwoch fryzjerek i bardzo
> mi sie podobalo to co mi zaproponowaly. Moje kolezanki (2) tez tam chadza i
> rowniez sa zadowolone.

Jakie ceny? Ja polecam Salonik w Sukiennicach, bodaj Przejście
Garncarskie (to najbliżej Empiku), zwłaszcza pana Sebastiana. Ceny
przystępne.

Dorota

1. Data: 2002-10-22 15:38:00

Od: "Haneczka" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Berta
>
> Polecam studio Broadway na Kiełbaśniczej (pasaż Exbudu), zwłaszcza
Adriana. Warto
Hania

1. Data: 2002-10-22 21:39:32

Od: "Agnieszka" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie ceny? Ceny
> przystępne.

tzn jakie??

agniecha

1. Data: 2002-10-23 09:28:10

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> tzn jakie??

[Salonik w Przejściu Garncarskim]
No właśnie, najpierw pytam, a potem sama nie umiem powiedzieć, bo
ostatnio dawno nie byłam u fryzjera ;) ale z tego co pamiętam, to w
porównaniu z innymi salonami różnica była na korzyść. Około 40 zł za
strzyżenie z modelowaniem, chyba.

Dorota

jak czyścić lakierki
O fryzjerze-partaczu ...