Kolej na mnie!

1. Data: 2002-10-22 15:32:43

Temat: Kolej na mnie!
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, tym razem moje małe odkrycie. Kupiłam sobie ostatnio kremik Nivea Visage
nawilzajacy dla cery normalnej i mieszanej, dlugo sie zastanawialam i
wahalam, bo pisalo cos ze ma matowac, czolko troche mi sie swieci, ale raz
sobie kupilam krem matujacy i cera zienila mi sie w wiur iwec troche sie
boje. Ale uznalam, ze to tak pisze mimochodem to sprobojemy. Sluchajcie
kremik jest suuper. W pierwszym momencie nic nadzwyczajnego, pachnie Nivea
myslalam, ze bedzie lzejszy, ale potem, mam cudownie nawilzana twarz, nawet
po parunastu godzinach od posmarowania sie jest jakas taka aksamitna i
spokojnie moge sie na to przypudrowac, nie dosc ze sie nie wysusza to
jeszcze do tego caly dzien nie swieci! No jestem naprawde podwrazeniem i
nie moge teraz bez tego kremu zyc. Polecam.
PS. Tez kupilam sobie celie i jest super, tyle ze nie dostalam tych bio
tylko witaminowa, mam tez ta co niby jest fiolek, no poprostu suuuper,
kolorek ladny a jakie super usta. Wreszcie nie maluje sie jakbym szla na
skazanie, po kazdej pomadce bylo to samo, usta takie ze wstyd sie pokazac.
Dzieki za polecenie Celii, a tej bio jescze bede szukac bo jestem ciekawa.
Pozdrowka.
Maga

1. Data: 2002-10-23 07:08:21

Temat: Re: Kolej na mnie!
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Tez kupilam sobie celie i jest super, tyle ze nie dostalam tych bio
> tylko witaminowa, mam tez ta co niby jest fiolek, no poprostu suuuper,
> kolorek ladny a jakie super usta.

mmmmmrrrrrrrrr
mmmmmmmrrrrrrrrr....
Prawda, jaki ladny? :D
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-23 07:32:42

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap5hvd$h0o$...@n...tpi.pl...

> mmmmmrrrrrrrrr
> mmmmmmmrrrrrrrrr....
> Prawda, jaki ladny? :D
> Kruszyna
>
> --
> "Primum non stresere..."

Oj ladny ladny i do tego moj pierwszy wpadajacy w czerwien, dotad malowalam
sie raczej wlasnie takimi fiolkowymi pomadkami, naprawde fiolkowymi nie tak
jak to. Jak widac przyszedl czas na zmiany, w ogole to ja juz stare pomadki
moge pooddawac mamie, bo i tak ich uzywac nie bede,s koro znalazlam wreszcie
cos, co mi nie charata ust!
Maga

fryzjer?
jak czyścić lakierki