Olejek rycynowy help :-)

1. Data: 2002-10-22 16:26:31

Temat: Olejek rycynowy help :-)
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, porady szukam :-) Skuszona Waszymi propozycjami kupilam dzis
olejek rycynowy, zeby mi rzesy zgestnialy i... mam problem :-) Czy to,
co kupilam, to naprawde to? :-) Bo tam jest informacja, ze na...
przeczyszczenie :-) a ja nie chce, zeby mi rzesy "przeczyscilo" ;-)
Czekam na odzew :-)

Gosia

1. Data: 2002-10-22 17:37:20

Temat: Re: Olejek rycynowy help :-)
Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@b...org> napisał w wiadomości
> [...]
> co kupilam, to naprawde to? :-) Bo tam jest informacja, ze na...
> przeczyszczenie :-) a ja nie chce, zeby mi rzesy "przeczyscilo" ;-)

O ile dobrze kojarze to olejek rycynowy jest tez na problemy z brzuszkiem
wiec pewnie dlatego..... A dodatkowo pewnie pomaga na rzesy :) Wydaje mi sie
ze bez problemow stosowac mozesz. Ale jeslim w bledzie to nie bijcie tylko
poprawcie :)
Katka

1. Data: 2002-10-22 17:46:48

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> O ile dobrze kojarze to olejek rycynowy jest tez na problemy z
brzuszkiem
> wiec pewnie dlatego..... A dodatkowo pewnie pomaga na rzesy :) Wydaje
> mi sie ze bez problemow stosowac mozesz.

Ok, to dzis zaczynam kuracje :-)

Gosia

1. Data: 2002-10-22 18:01:39

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co kupilam, to naprawde to? :-) Bo tam jest informacja, ze na...
> przeczyszczenie :-) a ja nie chce, zeby mi rzesy "przeczyscilo" ;-)

Spokojnie możesz, ja smaruje już 2 dzień, i mnie jeszcze nie czyści :)
Tata mi powiedział, żebym tylko tego nie piła, bo od kibelka nie odejde :)
pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-10-22 18:08:27

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości

> Spokojnie możesz, ja smaruje już 2 dzień, i mnie jeszcze nie czyści
:)
> Tata mi powiedział, żebym tylko tego nie piła, bo od kibelka nie
odejde :)

Hihi, dziekuje :-) Postaram sie nie pomylic :-)

Gosia

1. Data: 2002-10-22 19:12:28

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

A ten olejek rycynowy ile kosztuje? I pewnie do nabycia w aptekach...?
--
Renya

1. Data: 2002-10-22 19:14:15

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renya" <renya @ poczta.fm> napisał w wiadomości

> A ten olejek rycynowy ile kosztuje? I pewnie do nabycia w aptekach...?
> --
> Renya

za 30g zapłaciłam 2 zł i jest tego tyle, że te moje rzęsy przez najbliższe
miesiące moge smarować.

Asia

1. Data: 2002-10-22 20:24:37

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> Dziewczyny, porady szukam :-) Skuszona Waszymi propozycjami kupilam dzis
> olejek rycynowy, zeby mi rzesy zgestnialy i... mam problem :-)

Probowalyscie go stosowac na wlosy? tez daje niezle rezultaty, ale raczej
tylko do wlosow ciemnych...
Naklada sie go na wlosy na godzinke, potem baaardzo dokladnie myje kilka
razy i juz:) sa blyszczace i ladne. powaznie:)) sprobujcie;)
pozdrawiam serdecznie,
Wysoka

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-22 20:44:08

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wysoka"
> Naklada sie go na wlosy na godzinke, potem baaardzo dokladnie myje kilka
> razy i juz:)

Szamponem za kazdym razem czy bez?
Asia

1. Data: 2002-10-22 21:14:33

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

> Uzytkownik "Wysoka"

> Szamponem za kazdym razem czy bez?
szamponem:)))
ten olejek jest strasznie tlusty. kiedys umylam wlosy niedokladnie i jak
wyschly, wygladaly okropnie, ale jak umylam jeszcze raz, bylo ok:)))
pozdrawiam,

Kolej na mnie!
fryzjer?
jak czyścić lakierki