Pytanie do Pan z Krakowa :-)

1. Data: 2002-10-22 17:01:45

Temat: Pytanie do Pan z Krakowa :-)
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kilka z Was polecalo szmateksy w Krakowie - byc moze wybiore
sie do Krakowa w sobote. Czy mozecie mi powiedziec, czy te sklepiki beda
w sobote czynne? Moze bede miec chwile czasu, zeby zajrzec. Dziekuje z
gory za odpowiedzi :-)

Gosia

1. Data: 2002-10-22 18:21:19

Temat: Re: Pytanie do Pan z Krakowa :-)
Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <g...@b...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:ap406a$hh3$...@n...tpi.pl...
> [...]
> sie do Krakowa w sobote. Czy mozecie mi powiedziec, czy te sklepiki beda
> w sobote czynne? Moze bede miec chwile czasu, zeby zajrzec. Dziekuje z

Ja zachecona postami tutaj, w zeszla sobote wybralam sie na rajd po Kazimier
zu, glownei w celu penetracji tamtejszych lumpeksow... Na co dzien mieszkam
w Katowicach, weekendy spedzam w Krakowie, wybralam sie troche w ciemno... A
le udalo sie - prawie wszystkie z opisanych w poprzednim watku byly czynne,
jeden czy dwa byly zamkniete na glucho, ale prawdopodobnie zostaly one zlikw
idowane... Od razu sie pochwale ze kupilam jeden sweter -gruby, milutki gol
f z metka Esprita, a na drugi - z metka Benetona mialam ochote ale stwierdzi
lam ze dwa swetry w jeden dzien to bylaby rozrzutnosc ;))
Tak wiec jesli wybierzesz sie na zakupy w godzinach okolopoludniowych nie po
winnas miec zadnych problemow, a przy okazji, w sobote na Placu Nowym odbywa
sie rodzaj targu staroci - niepowtarzalny klimat, i ciekawostka turystyczna
;))
Pozdrawiam
Nikusia

1. Data: 2002-10-23 07:00:05

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przy okazji, w sobote na Placu Nowym odbywa
> sie rodzaj targu staroci - niepowtarzalny klimat, i ciekawostka
turystyczna
Wybierzcie się więc dziewczyny na Plac Nowy w niedzielę - odbywa się tam co
tydzień ogromny targ z ciuchami używanymi! Jest mnóstwo rzeczy firmowych
(ceny nie są takie 'na wagę', niestety, ale można coś super zawsze
znaleźć!), pełno ciekawych ciuchów, są i nowe rzeczy - po prostu gigantyczny
ciuchland!!! To jedyne tego rodzaju cykliczne wydarzenie w Krakowie i
naprawdę warto tam się przejść!
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-10-23 07:46:13

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wybierzcie się więc dziewczyny na Plac Nowy w niedzielę - odbywa się tam
co
> tydzień ogromny targ z ciuchami używanymi! Jest mnóstwo rzeczy firmowych
A propos rzeczy firmowych: kiedyś sprzedawała tam ubrania moja dalsza
znajoma, której mama szyła różne rzeczy, a metki... zbierała po całej
rodzinie i znajomych...
Fakt, szyła ładnie i są na tym placu ładne rzeczy (!) ale niekoniecznie
"firmowe" ;)
Kasia

1. Data: 2002-10-23 08:21:37

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Mikołajczyk" wrote:
> Fakt, szyła ładnie i są na tym placu ładne rzeczy (!) ale niekoniecznie
> "firmowe" ;)

tak naprawde jest tam wiecej rzeczy nowych, niz uzywanych, ale jesli
komus szczegolnie zalezy na uzywanych, to sa one glownie w tej czesci
nie dookola okraglaka, tylko troszke z boku, blizej ul. Jozefa.
a poza tym sa ciuchy przywozone prosto z wloch, buty, torebki, resztki
ciuchow z normalnych sklepow etc... no i mozna sie targowac :)

uwaga na kieszonkowcow...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-23 08:52:26

Od: "Eddie" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaki był temat tego watku o szmateksach. Szukam, szukam...i nic ;-)

1. Data: 2002-10-26 18:36:12

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki był temat tego watku o szmateksach. Szukam, szukam...i nic ;-)

"Fajne szmateksy w Krakowie" z dn:2002.10.14

Adrianna

1. Data: 2002-10-28 09:33:26

Od: "Eddie" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie, niestety niewiem dlaczego, cały ten watek zniknął
(przynajmniej u mnie). Orientujecie sie może jak sie dostac do archiwum
grupy?
Pozdrawiam wszystkich w ten wietrzny dzionek :-)

Użytkownik "Adrianna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Fajne szmateksy w Krakowie" z dn:2002.10.14
>

> Adrianna

Olejek rycynowy help :-)
Kolej na mnie!
fryzjer?