fryzjer!!!!

1. Data: 2003-03-06 15:35:45

Temat: fryzjer!!!!
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam
polecałyście kiedyś zakład fryzjerski Neo, na Grodzkiej, nie mogę znależć
kogo tam polecałyście ????

1. Data: 2003-03-06 15:43:39

Temat: Re: fryzjer!!!!
Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

becik wrote:

> witam
> polecałyście kiedyś zakład fryzjerski Neo, na Grodzkiej, nie mogę znależć
> kogo tam polecałyście ????

a szukalas ? ;)P
watek "Chwale sie (fryzjer)"

xanka

1. Data: 2003-03-06 15:49:34

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xanka" <x...@f...pl> napisał w wiadomości

> a szukalas ? ;)P
> watek "Chwale sie (fryzjer)"
>
> xanka
> tak próbowałam, ale coś nie widzę, a chciałam skorzystać z porady, nio i
oczywiście od jakiegoś czasu chciałam zmienić fryzjerkę

1. Data: 2003-03-06 16:20:36

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "becik" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> witam
> polecałyście kiedyś zakład fryzjerski Neo, na Grodzkiej, nie mogę znależć
> kogo tam polecałyście ????

Ktos polecal Agnieszke (ale nie wiem ktora bo sa dwie). Ja bede w tym
tygodniu znowu sie wybierala i drugi raz bede chciala do Marty.:-)
I chyba pierwszy raz w moim doroslym zyciu bede chciala sciac sie dokladnie
tak samo:-)

Kropelka

1. Data: 2003-03-06 16:36:06

Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:

> Ktos polecal Agnieszke (ale nie wiem ktora bo sa dwie)

Agnieszke Isztok, ale 'becik' juz pewnie znalazla ten watek co ? ;)

> I chyba pierwszy raz w moim doroslym zyciu bede chciala sciac sie dokladnie
> tak samo:-)

Nie ma to jak trafic w koncu na dobrego fryzjera :)

xanka

1. Data: 2003-03-07 11:47:43

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-07 13:10:19

Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

becik wrote:

> znalazłam, dzięki, a macie może jakiś namiar telefoniczny????

tel: 421 23 54

xanka

1. Data: 2003-03-07 13:14:19

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> tel: 421 23 54
>
> xanka

wielkie dzięki dobra kobieto. Bóg Ci to wynagrodzi w ........
kosmetykach:)))))))

1. Data: 2003-03-07 13:15:59

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xanka" <x...@f...pl> napisał w wiadomości

> tel: 421 23 54
>
> xanka
>już zadzwoniłam i wszystko wiem
pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-03-07 14:20:45

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>już zadzwoniłam i wszystko wiem
> pozdrawiam
> Beata

A jak im powiesz, że trafiłaś dzięki grupie dyskusyjnej, to się ucieszą. W
zeszłą sobotę byłam u Agnieszki i była mile zaskoczona rekomendacjami :-)

piegi
zaskorniaki
przeprosiny ;)
olejek podobny do Avonowego
rozowa farba do wlosow,gdzie ja dostane?