olejek podobny do Avonowego

1. Data: 2003-03-06 15:20:48

Temat: olejek podobny do Avonowego
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

czesc
szukam czegos podobnego do olejku do ciala Avon Skin-So-Soft.
Cos co tez jest olejkiem i mozna toto rozpylac od razu na cialo i zeby sie
szybko wchlanialo i dobrze nawilzalo..
I zeby bbylo tansze niz toto avonowe.

Jaka firma toto produkuje jeszcze?

--
mag.
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2003-03-06 15:21:38

Temat: Re: olejek podobny do Avonowego
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Acha no i miloby bylo gdyby zapach lesny toto mialo :)

mag.

1. Data: 2003-03-06 15:46:23

Temat: Odp: olejek podobny do Avonowego
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b47p0d$qg7$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> szukam czegos podobnego do olejku do ciala Avon Skin-So-Soft.
> Cos co tez jest olejkiem i mozna toto rozpylac od razu na cialo i zeby sie

Hmmm... może nie o to chodziło, ale ja długo jeszcze po urlopie używałam
olejku do opalania z f4 i po opalaniu YR, to się zwie olejek nietłusty i
faktycznie skóra jest taka jakaś inna :) Cena nie najniższa, ale YR ma
mnóstwo promocji (sama tak kupiłam) . Zapach taki egzotyczny ale nie owocowy
i nie kwiatowy wcale, superancki.
A olejku a Avonu więcej nie kpię, dyfuzor to tam jest na słonia chyba (przy
pryskaniu rąk czy nóg 3/4 idzie na posadzkę i jest jeszcze potem sprzątanie)
i ten strasznie k_f_iatowy zapach...
Pozdrawiam, Kianit co lubi raczej białe kwiaty... :)

rozowa farba do wlosow,gdzie ja dostane?
ziemia egipska
Wlosy-kolor
Skąd piszecie dziweczyny?
Praca a cera.