fryzjer z dojazdem do klienta...

1. Data: 2007-03-21 14:39:58

Temat: fryzjer z dojazdem do klienta...
Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktos z szanownych grupowiczow zna moze godnego polecenia fryzjera
damskiego ktory przyjezdza do domu klienta i dojechalby do okolic Grodziska
Mazowieckiego?
Pozdrawiam serdecznie
Magda

2. Data: 2007-03-21 22:13:39

Temat: Re: fryzjer z dojazdem do klienta...
Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

magda napisał(a):
> Witam,
> czy ktos z szanownych grupowiczow zna moze godnego polecenia fryzjera
> damskiego ktory przyjezdza do domu klienta i dojechalby do okolic Grodziska
> Mazowieckiego?

A dlaczego akurat fryzjera, a nie fryzjerki. Hmmm

--
animka

3. Data: 2007-03-22 18:51:29

Od: Piotr M <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

animka pisze:

> A dlaczego akurat fryzjera, a nie fryzjerki. Hmmm

Tia.. "dojechalby do okolic Grodziska Mazowieckiego" i w godzinach pracy
męża ;>

--
Pozdrawiam, Piotr M

4. Data: 2007-03-23 01:20:01

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M napisał(a):

> Tia.. "dojechalby do okolic Grodziska Mazowieckiego" i w godzinach pracy
> męża ;>

Bo przecież w tym Grodzisku wcale fryzjerów nie ma ;>

--
animka

5. Data: 2007-03-24 13:31:50

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
Piotr M napisał(a):

> Tia.. "dojechalby do okolic Grodziska Mazowieckiego" i w godzinach pracy
> męża ;>

>Bo przecież w tym Grodzisku wcale fryzjerów nie ma ;>

Ech, a Wy od razu jakies podejrzenia niewiadomo jakie... Po prostu nie kazdy
ma czas i mozliwosci by spedzic godzine czy dwie w zakladzie fryzjerskim. Ja
np. mam malutkie dziecko i duzo wygodniej byloby gdyby ktos przyjechal do
mnie do domu...
M.

Żel pod prysznic o zapachu budyniu
Pryszcze na plecach
Re: LYSIENIE TYPU MESKIEGO KURACJA Z ALLEGRO ZA DARMO !!
kolagen naturalny do włosów czy warto?
Sklepy kosmetyczne w Wielkiej Brytanii