fryzurki

1. Data: 2002-10-08 14:11:59

Temat: fryzurki
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cześć, jestem tu nowa, i chciałam zapytac czy nie znacie moze jakiś
stron internetowych gdzie mozna sobie pooglądać fryzury? chciałam coś w
sobie zmienic i zrobić coś szalonego na głowie, ale nie wiem jeszcze co
bym chciała dokładnie i szukam czegoś co mnie zainspiruje:)

pozdrowionka, ula.p

1. Data: 2002-10-08 17:04:09

Temat: Re: fryzurki
Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpisz na Google 'hair styles' i znajdziesz kilka interesujacych stronek :)
Zobacz tez na www.ftv.pl i Trendy

--<e>--

1. Data: 2002-10-08 17:19:16

Od: "nyksu" <n...@w...dff> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie zmienic i zrobić coś szalonego na głowie, ale nie wiem jeszcze co
> bym chciała dokładnie i szukam czegoś co mnie zainspiruje:)

Witanko
jest też taki programik - robi się zdjęcie- skanuje i dobiera fryzurki z
gotowych "szablonów"
nie pamiętam jak się nazywa
-ale cosik mi się przypomniało, że w jakimś czasopismie go rozdawali

nyksu

1. Data: 2002-10-09 05:58:04

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p <u...@p...fm> wrote:
> [...]
> sobie zmienic i zrobić coś szalonego na głowie, ale nie wiem jeszcze co
> bym chciała dokładnie i szukam czegoś co mnie zainspiruje:)

Wlasnie przylaczam sie do prosby.

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2002-10-09 07:54:08

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie przylaczam sie do prosby.
>
> Pozdrawiam, megi

www.clairol.com

:)
Skakaśka

1. Data: 2002-10-09 18:25:08

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> stron internetowych gdzie mozna sobie pooglądać fryzury? chciałam coś w
> sobie zmienic i zrobić coś szalonego na głowie, ale nie wiem jeszcze co
> bym chciała dokładnie i szukam czegoś co mnie zainspiruje:)

Zajrzyj tu: http://www.substance.com/es/mom/
Trzeba kliknąć na "make me over now", a dalej to, co napiszą.
Jeśli masz swoje zdjęcie, możesz je tam podać i dalej dobierać
sobie fryzurki już na sobie. Niestety wersja jest chyba trochę
ograniczona - chcą żeby się zarejestrować czy coś takiego...

--
.,---._
___'-o--o-' jb________ Jola _____ http://www.bookmarkjoli.prv.pl/

1. Data: 2002-10-09 18:29:27

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" wrote:

> www.clairol.com
>
> :)

t astronk ajest bardzo dobra - bawiłam sie chyb az godzinke, i wyszło mi ze
powinnam miec proste włosy, a natura obdarzyła mnie sporą ilością loczków
:((

--

Lia

1. Data: 2002-10-10 06:14:07

Od: "Ona" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola B." <_...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ograniczona - chcą żeby się zarejestrować czy coś takiego...
>
> czy mogłabys mi powiedziec jak mam tam dać swoje zdjecie??????
nie wiem gdzie wejsc zeby je wgrac

1. Data: 2002-10-10 07:52:30

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Tue, 8 Oct 2002 19:19:16 +0200, "nyksu" <n...@w...dff>
wyskrobal sobie:

> [...]
>gotowych "szablonów"
>nie pamiętam jak się nazywa
>-ale cosik mi się przypomniało, że w jakimś czasopismie go rozdawali

jakby ci sie przypomnialo to byloby super ;))
tez planuje gruntowne przemeblowanie na glowie i nic nie moge wymyslic
:)

m3duz4

1. Data: 2002-10-10 10:26:57

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora