Bioparox...co doradzicie?

11. Data: 2006-04-19 09:24:26

Temat: Re: fuj...
Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kkk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e24udt$s7v$1@atlantis.news.tpi.pl...

> po Clarinase też poprawy nie widzę

A tego to używałam na studiach - jak chciałam nie zasnąć, żeby cała noc się
uczyć. Ale walenie serca też nie było zbyt fajne.
Pozdrawiam. Marta

12. Data: 2006-04-19 12:00:59

Temat: Re: Bioparox...co doradzicie?
Od: "ninaad" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fakt- śmierdzący i duszący jest, ale mnie Bioparox pomagał (zapalenie zatok,
gardła itp...). Niestety po braniu tego co sezon przestał działać na "moje"
bakterie.

ninaad

13. Data: 2006-04-19 15:08:41

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kkk" <b...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> poczytałam archiwum...
> jedni twierdzą, że to nieskuteczny lek inni, że skuteczny...
> ja mam wirusowe zapalenie gardła i oskrzeli
> od 3 dni podwyższona temperatura, kaszel suchy i trochę zawalona kichawa

mi bioparox pomaga, ale moze dlatego, ze wogole unikam antybiotykow, jak
ognia. a bioparox to b. delikatny antybiotyk - nawet w ciazy mozna go brac.

14. Data: 2006-04-19 16:05:47

Od: "kkk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bioparox to dla mnie jest pierwszy antybiotyk w życiu
i się duszę po nim...chyba jetem uczulona na któryś ze składników?

Bioparox....ochyda..
czyrak - jak sie pozbyc?
Oparzenie na twarzy
kombucha