fujarka i ja

11. Data: 2007-11-06 15:48:12

Temat: Re: fujarka i ja
Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wycinanka :

> skakanie z tematu na temat - gonitwa mysli....
> btw. lazisz ze zgnilym korzeniem i sie dziwisz ze masz objawy neurologiczne
> i ze strony ukladu krazenia ... no comment
> mozesz zaczac od dentysty. i nie wiem co tam 'bedzie ciezko' - znieczulenie,
> 5 minut grzebania i do domu.
>
> a pozniej jeszcze raz morfologia i normalnie do lekarzy , bedziesz zyl

oby..

js

12. Data: 2007-11-06 16:14:35

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ah. jak sie nudzisz/chcesz sobie cos powkrecac, to poszukaj na necie
> artykulow o konsekwencjach zatrucia krwi. wiesz, miazdzyca, zakazenie
> trzustki, serca, nerek.
> malo pamietam w tym temacie, moze sie przydac przy rekonwalescencji, tudziez
> lektura ci pomoze czas zabic ;) ze slow kluczowych pamietam 'endocarditis'
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Endocarditis
>
> jak sie tym przejmiesz i poczujesz gorzej to znaczy ze masz nerwice ;))))

'zapalenie wsierdzia' ?? mowie chcialbym bardzo aby wszystkie te moje
problemy chmura i z krązeniem byly spowodowane niewyrwanymi korzeniami
- i wyrwe je - choc to minie jeszcze troche czasu - ale nie mam takiej
pewnosci jak ty ze to od tego (ale ja sie nie znam) Znasz sie na tym
tak dobrze ze mozesz smialo powiedziec ze to to czy też sobie ze tak
powiem 'lecisz' (udajesz ze wiesz na pewno ze to to) Cenna uwaga
z twojej strony ale wole jakos odruchowo wypowiedzi merytoryczne
a nie takie z naciskiem na pewnosc zamiast objesnienia co, jak,
i dlaczego?

js

13. Data: 2007-11-06 17:48:57

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:

> który jako jedyny w miescie moze mi teoretycznie
> zbadać osad na języku (ten w temacie chmury) ale nie przyjmuje bezpłatnie.

zaraz zaraz, DALEJ masz osad na języku? Mówiłeś że zniknął...

jeśli dalej by się utrzymywał, można podejrzewać że się drożdżaki rozrosły
po terapii antybiotykowej bez osłony nystatyną, co jest normalne u gościa
żywiącego się pepsicolą :D Powinien ładnie zniknąć po witaminie B complex.

Ale takie kombinowanie dopiero po wyeliminowaniu prawdopodobieństwa
boreliozy, o czym piszę, piszę, piszę... a efektów pisania nie widać.

--
www.vegie.pl

14. Data: 2007-11-06 22:34:26

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przydalyby sie jakies konkretne wskazowki, nie musza być
> skomplikowane, mogą być proste.

Okłady z błota na twarz. 3 razy dziennie. W razie czego mogę podać
sposób przygotowania i dawkowania. :)

--
Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
http://pracownik.blogspot.com

15. Data: 2007-11-07 09:59:57

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej iść do seksuologa albo nawet dwóch. Zaburzenia nadciśnienia
tętniczego bardzo wpływają na prącie bo ono jest przecież naczyniem
krwionośnym. Seksuolog zwykle pyta jak się ma zaburzenia wzwodu, czy ma się
nadciśnienie tętnicze. Tak samo palenie papierosów bo ono wpływa na układ
krążenia. Nie wiem tylko czy wystarczy leczyć nadciśnienie czy trzeba leki
na prącie brać osobno. Nazwy leków też nie znam bo nie jestem specjalistą.

16. Data: 2007-11-07 14:02:31

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:
> MG B6 FORTE ale tez sie zniechecilem. Jak widac dokladnie moje
> podejscie do samoleczenia jest dosyc chaotyczne - ale nieco
> zamazuje sytuacje obfitosc mojej pisaniny, bo tak naprawde moze
dlatego sugerowalem psychiatre.
w kontekscie osoby ktora zbierze to do kupy i uzyje swojego wspanialego,
sprawnego mozgu zdrowej osoby do wziecia odpowiedzialnosci za ciebie w
sytuacji kryzysu. obmysli dobra strategie, jak to mawiaja 'poprowadzi'.

oczywiscie to idealna teoria...

btw. - moje zdanie tutaj : jesli masz pozytywy borliozy, pcr i elisa...
i podejrzenia - np. bylo kiedys ukaszenie kleszcza... to ona sobie moze i
byc, jesli nie masz kasy na tego blota to faktycznie daruj sobie.
jesli jest candida to dobrze ja podleczyc bo jak jest borelka to jest
'ryzyko' ze wpakuja w ciebie antybiola , i to na dlugo. i to trzeba zjesc
do konca, a nie 'przerwac bo sie gorzej czuje'.
mozliwe ze przydala by ci sie lepsza opieka, temu sugerowalem psychiatre ,
moze szpital , nie wiem jakie sa u ciebie realia - psychiatra powinien
wiedziec (jego zadaniem poza leczeniem swirow jest sluchanie marudzenia juz
wyleczonych i tych ktorzy jeszcze sie nie zdecydowali zeby sie leczyc,
dzieki temu ma 'pojecie' co gdzie i jak, jakie ludzie maja problemy i jak
sobie radza. przynajmniej w teori.

dalej.jesli korzenie sa jakies zgnilki (a jak sa to kikuty to to bardzo
prawdopodobne) - to znowu jest ryzyko ze beda w ciebie ladowac antybiola.
to moze pogorszyc stan candidy. nystatyne mozna uzywac w trakcie leczenia
antybiolem, albo po. nie wiadomo w jakim stanie masz nerki i watrobe...

jesli masz robaki - to oslabiaja one uklad odpornosciowy. to zwieksza ryzyko
potrzeby uzycia antybiotyku (np. jesli po wyrwaniu kikuta zakazenie rany
bedzie postepowac, albo sam kikut zacznie ci bardziej zagrazac).
to moze pogorszyc sprawe ze wszystkim, lacznie z borelka (z ktora podobno
niektore organizmy w miare sobie radza same, tak czy siak nie umiera sie na
to z dnia na dzien, jak np. w wyniku zakazenia krwi)
ALE leczenie robakow moze wywolac oslabienie odpornosci gdy one beda
zdychac. trwa to pare tyg jesli nie miesiecy. w momencie kiedy zdechnie ci
robal stajesz sie 'bezbronny' jak pacjent z hiv, na chwile wprawdzie, ale
jednak. czyli np. trzeba tak 'celowac' zeby smierc robaka nie zbiegla sie z
operacja wyrwania kikuta zeba/gojenia sie rany. inna sprawa ze robak moze
zdecydowac zeby kopsnac w kalendarz sam z siebie, wiec sam z siebie jest
zagrozeniem.

kolejna rzecz - antybiol moze byc potrzebny przy tych korzeniach. mam
nadzieje ze cie to ominie (mialem ze dwa razy zakazenie rany tego typu i
nie jest to mile) , pociesze cie ze na ~12 wyrwanych zebow tylko po 2
mialem zakazenie rany.
tak czy siak , nie ma co rozpaczac jesli to sie zdarzy. swietna okazja do
leczenia borelki! trzeba tylko dobrac antybiotyk ktory bedzie skuteczny i
na to co masz w ustach, i na borelke.
dodatkowa pomoca moze byc wymaz z jamy ustnej, albo zbadanie
bakteriologiczne kikuta zaraz po usunieciu. kosztuje to srednio 30 zeta,
czesto w bonusie mozna dostac antybiogram.
pogadaj z ogolnym ze nie masz kasy, moze uda sie to zalatwic na ubezp.
dzieki temu bedzie wiadomo ew. jakiego mikroba masz w ustach.
jesli cie na to nie stac/uwazasz ze to 'zawracanie dupy' - to wez sobie
chociaz z laboratorium pojemnik na probke. powinno kosztowac grosze (ja
dostalem za friko), to taka fiolka z zelem, po
wyrwaniu zeba wrzucasz od razu kikuta w ten zel, i do lodowki to
(w temp bliska zera ale nie zamrozic, bo to wybije bakcyle).
jak wda sie zakazenie to bedziesz mial pod reka probke tego co cie zakazilo,
posiew trwa wprawdzie 20h, ale to zwieksza sporo szanse na wybranie dobrego
antybiola.

do tego zwroc uwage ze zyjesz w stresie, rowniez zwiazanym ze swoja sytuacja
materialna. biegac w trampkach na jesien to jednak stres.
pogadaj o tym z ogolnym, niech ci dobierze jakies suplementy, ziolka tez sa
tanie , olejki eteryczne zwlaszcza takie do swieczek... troche relaksu,
luzy, odprezenia - robi czasem cuda.

sprawdz tez cos takiego jak 'dieta cukrzycowa'. nie trzeba miec cukrzycy
zeby ja stosowac, a jest dosc lekkostrawna i powinna przyglodzic troche
candide i robaki (jesli sa), jak rowniez dac odpoczac zebom (jest
niskocukrowa) , trustce, i - ale niestety to juz drozsza impreza -
watrobie. podstawowe jej skladniki sa jednak dosc tanie.

pisales ostatnio ze zostawila cie kobita... przykre.
bardzo szkoda ze tak powiem, bo ktos kto by sie toba zajal, pogotowal troche
itd - jest bardzo wskazane. zycze ci zeby znalazla sie przy tobie jakas
opiekuncza osoba mimo wszystko, szkoda niestety ze kobitki jak czuja u
faceta slabosc to sobie ida, ale coz, takie prawa zycia. jak sie wzmocnisz
to znow beda ci sie rzucac na szyje, nie martw sie :)

jakby nie patrzec spojrz na to troche 'z gory', mysl strategicznie. jesli
nie jestes w stanie - trzeba poszukac kogos kto jest dobrym strategiem i
zrobi to za ciebie...

pozdrawiam :)

17. Data: 2007-11-07 14:03:26

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale takie kombinowanie dopiero po wyeliminowaniu prawdopodobieństwa
> boreliozy, o czym piszę, piszę, piszę... a efektów pisania nie widać.

WesternBlot duzo kosztuje a ja nie mam duzo pieniedzy. Chodzę w trampkach
a juz zaczelo lać na potęgę - buty są priorytetem tak samo jak smocze oko
jest pryzmatem. O ile moge teraz skoczyc i sprobowac z tymi pniakami
to wolę chyba zrobić tamto bo jest to bezplatne, wiec chyba odwrócę
kolejność bo nie mam pieniedzy. A ze zdrowiem nie jest u mnie dobrze
ale chyba tę błogosławioną energię zmartwień spozytkuję (see. beneficjium ;-)
na wyrwanie pniaków (co najmniej jednego a pozniej zobaczę), wczoraj
nogi mnie bolały od cholery szczerze mowiac, bolaly mnie nawet jądra
i lekko nawet 'schizowałem' (mogę zgłuszyć ale wole schizowac
(z humorem co prawda) bo to zdrowiej i bezpieczniej) Sorry ze
jestem dosyc trudny w konwersacji

ps. gdybys mial chwilę to przeczytaj ksiązkę v. nabokova pt "Blady
ogień" a nie pożałujesz

[rozbestwilem sie muszę chyba trochę odpoczac od grupy, choc to nielatwe
bo to niesamowita rozrywka]

To co tu piszesz w tym poscie nie pasuje do mojego opisu. Osad na języku
mam i to wyrazny, citrosept (naprawde imo dobre jak dla mnie lekarstwo
przynajmniej na poczatku (moze trafila mi sie jakas buteleczka
wyzszej jakosci) sciagal go wyraznie ale teraz pije go mniej i albo cos
sie zmienilo i juz tak nie siciaga - zreszta jak sciagal to i tak pozniej
samo z siebie wraca, mysle ze ten osad mam tez w gardle albo i wplucach
- do poradni sluzuwek nie moge isc bo jest tez od metra platna (i jedyna
w poznaniu - proponuję demonstrację uliczną bo inaczej sie nie da
tego zalatwic chyba zeby zasadzic kopa w puldupek ich szefowi - taka
dygresja)

Co do antybiotyku to tamte 7 dni tego antybiotyku raczej na mnie nie
wplynely i mozna o nim nie wspominac imo. 'Chmury' nie wyleczylem,
lekarze (kiedys jak to probowalem leczyc jako kandydoze) jakos
nie wiem czy coskolwiek pikali na ten temat jedna dala mi do brania
fluktonazol ale chyba po 2 czy 3 tygodniach przestalem brac sam
z siebie. Ostatnio (zapomnialem wspomniec) na skutek przypomnienia
sobie wlasnie o tym wszystkim zaczalem lykac nystatyne (takie czerwone
cukierki jak malenkie butle kuchenki turystycznej (co do koloru i
powierzchni) Ale wczoraj nogi zaczely mnie wlasnie jeszcze bardziej
bolec wiec przestraszylem sie - i przerwalem (wylykawszy od soboty
pol listka) Tą nystatynę chyba moglbym polknac do konca, co?
Ile tego polknac? Dwa listki? (Biore ok po 3 tab dziennie)
Kiedys mialem przepisaną ale jakos tez odstawilem (bo nie pomagalo
i zniechecilem sie), wiec zostal mi zapas w szufladzie.
Ta witamine b co wspomnialems tez troche lykalem, lykalem tez
MG B6 FORTE ale tez sie zniechecilem. Jak widac dokladnie moje
podejscie do samoleczenia jest dosyc chaotyczne - ale nieco
zamazuje sytuacje obfitosc mojej pisaniny, bo tak naprawde moze
nie jest to az tak chaotyczne a duza wina lerzy po stronie
lekarzy - przepisza ci nap nystatyne czy fluktonazol ale nawet nie
powiedza ile - jak mi nie pomaga to gdzies po tygodniu
przestaje lykac z nudów... i tak to jest. Tułam sie jak mowię z tą
'chmurą' (osad na jezyku, zaduszna chmura, maksymalna nieswiezosc)
juz od paru lat.

http://www.nirvana.bulwaria.info/photogallery.php?ph
oto_id=559

John Shade

18. Data: 2007-11-07 14:46:20

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JS wrote:

> WesternBlot duzo kosztuje a ja nie mam duzo pieniedzy.

to umieraj w ciszy, jak na mężczyznę przystało :>

--
www.vegie.pl

19. Data: 2007-11-07 14:57:06

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'zapalenie wsierdzia' ?? mowie chcialbym bardzo aby wszystkie te moje
> problemy chmura i z krązeniem byly spowodowane niewyrwanymi korzeniami
> - i wyrwe je - choc to minie jeszcze troche czasu - ale nie mam takiej

ah. czekajac na dentyste...
woda utleniona.
wlasnie skojarzylem ze bakterie beztlenowe nie lubia tlenu (znajomy mi
przypomnial ze przeciez po cos sie rozcina ropiejace rany... )
woda utleniona sama w sobie jest za slaba jako antyseptyk, ale dostarczy
tlenu w miejsca w ktore normalnie by nie dotarl (albo ze wzgledu na to ze
jest tam zwykle slina, albo ze wzgledu na to ze po 'wyschnieciu' sliny
tworzy sie ochronny 'film' )

pamietam mi duzo pomagalo uzywanie wody utlenionej do plukania zakazonych
zebow, chociaz to 'przeczylo teorii' (bo myslalem ze jest zbyt slaba ta
woda zeby cokolwiek ubic)

tak ze mysle ze w oczekiwaniu na dentyste mozesz sobie poplukac conieco.
woda utleniona to w sumie grosze, butelka ze 3 zeta max.

20. Data: 2007-11-07 15:00:02

Od: "JS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to umieraj w ciszy, jak na mężczyznę przystało :>

Glosu mojego ducha nie da sie zagluszyc. Ale nie chce teraz umierać.
Podziwiam lasu głębie ciemną, lecz nim zapadnę w otchłań senną,
obietnic wiele do spełnienia, I długa droga przede mną...
Robert Frost - wiele mnie nauczyly te dwie linijki.

> --
> www.vegie.pl

Problem - Małe dziecko na dużych wysokościach w ośrodkach narciarskich
porcelanowe nakladki na zeby
[Lublin] Miesiąc Małego Mężczyzny - bezpłatne konsultacje
Re: Bańki a pójście do szkoły
solcogyn