galareta z niesppodzianką

1. Data: 2001-04-11 07:18:21

Temat: galareta z niesppodzianką
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy Szanowni Grupowicze chcieliby zapoznać się z przepisem na galaretę z
kurczaczka z szynkową niespodzianką?
pozdrawiam świątecznie
Kachna

1. Data: 2001-04-11 07:29:53

Temat: Re: galareta z niesppodzianką
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> czy Szanowni Grupowicze chcieliby zapoznać się z przepisem na galaretę z
> kurczaczka z szynkową niespodzianką?
> pozdrawiam świątecznie
> Kachna

... sie nie pytaj tylko pisz szybciutko! ;o)))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-04-11 08:01:53

Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

odpowiedz brzmi: TAK
tylko napisz jakiej zelatyny uzyc aby nie spotkac sie z prionami :)
Joanna

kasiek napisał(a) w wiadomości: <9b10dm$t21$1@zeus.man.szczecin.pl>...

1. Data: 2001-04-11 08:13:37

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak więc w odpowiedzi pisze szybciutko!

żelatyna nie jest potrzebna. !!!
zakupić 0,5 kg pazurków kurzych, całego kurczaka, włoszczyznę (jak do
rosołu) po czym w wielkim garnku, na małym ogniu ugotowac to wszystko az
składniki będą stosownie miękkie (wiem,że nie zapomnicie o
przyprawach-standardowych więc nie wymieniam).
Jak rosół będzie już w sam raz, przecedzamy go żeby był czysciutki, gotowany
na małym ogniu z pewnościa będzie też klarowny!!! co wysoko podniesie jakość
galaretek :))) tu proponuje odrobine tego rosołu włożyc do lodówki w celu
sprawdzenia czy sie ładznie zetnie

niech sobie ten przecedzony rosół stygnie a w tym czasie:
plastry(cieniutkie) szynki-najlepiej nadaje się taka "blokowa" smarujemy
odrobina musztardy i kładziemy na to ćwiartke jajka na twardo (toż to
Wielkanoc), ćwiartkę ogóreczka korniszonego i smarujemy bardzo delikatnie
majonezem, po czym zwijamy to w szyneczkowy rulonik. ruloniki układamy jeden
przy drugim, zalewamy rosołem (najlepiej jednak zimnym). w małych płytkich
naczyniach. i do lodówki
WARIACJE
1 można w tą szynke włożyć sałatkę warzywną
2 wokoło ruloników posypać kukurydzą, ogórkiem w occie, papryka lub czym tam
chcecie

trochę to długie wyszło ale warto!tym bardziej,że nie jest to jakos bardzo
pracochłone!
smacznego!
Kachna
<9b12v9$tv1$1@zeus.man.szczecin.pl>...

1. Data: 2001-04-11 08:15:25

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

ACH ZAP[OMNIAŁAM O TYM NIESZCZĘSNYM KURCZAKU!
ja go zazwyczaj robię w tej galarecie, czyli pół na pół z rulonikami.albo
zużywam do krokietów.
kasiek napisał(a) w wiadomości: <9b13l9$u6n$1@zeus.man.szczecin.pl>...

1. Data: 2001-04-11 08:30:48

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ACH ZAP[OMNIAŁAM O TYM NIESZCZĘSNYM KURCZAKU!
> ja go zazwyczaj robię w tej galarecie, czyli pół na pół z rulonikami.albo
> zużywam do krokietów.

Wyobrazilam sobie te pychoty i juz nie moge sie doczekac aby sprobowac
Twojego przepisu.

smacznie pozdrawiam
{Wilma}

1. Data: 2001-04-11 08:46:02

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieję,że będzie smakowało!
{Wilma} napisał(a) w wiadomości: <9b14o7$jc8$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>...

1. Data: 2001-04-11 14:27:18

Od: "Barnaba Kujszczyk" <b...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mi zołądek zaczął dopominać się o swoje prawa jak tylko to przeczytałem
(jescze dzisiaj nic nie jadłem). Spieszę do domciu wypróbować.
Pozdrowienai dla grupowiczów

Barnaba Kujszczyk
BBA OFFICE SYSTEM
tel. +48 22 618 29 29