galarki philips

1. Data: 2007-04-14 22:40:30

Temat: galarki philips
Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

przymierzam się do zakupu golarki jw ale są ich 2 rodzaje
- zwykłe z różnym super systemami
- cool skin, z aplikatorem kremu, podobno goli prawie jak tradycyjne żyletki

może ktoś miał doswiadczenie z obydowa i może jakoś porównac oba
rozwiązania ?

2. Data: 2007-04-15 06:35:54

Temat: Re: galarki philips
Od: Michal Reinheros <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może ktoś miał doswiadczenie z obydowa i może jakoś porównac oba
> rozwiązania ?

Zdecydowanie CoolSkin. Jeżeli miałeś problemy z ogoleniem się na sucho
w wilgotne, upalne lato - to jest coś dla Ciebie :)
Poza tym - jest wodoodporna, można się golić w wannie, myć pod bieżącą
wodą, itp. Polecam.
Jedyny minus - cena wkładów w żelem - ale jest to do obejścia - na
allegro o połowę tańsze niż w sklepach.

--
Michal Reinheros

3. Data: 2007-04-15 15:40:19

Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Reinheros napisał(a):

> [...]
> wodą, itp. Polecam.
> Jedyny minus - cena wkładów w żelem - ale jest to do obejścia - na

dzięki, na amazon.com przeczytałem że niektórzy preferują ręcznie
rozprowadzac ten wkład, to może i w "zwykłych" też tak można i efekt
będzie taki sam ?

4. Data: 2007-04-15 16:10:53

Od: Michal Reinheros <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki, na amazon.com przeczytałem że niektórzy preferują ręcznie
> rozprowadzac ten wkład, to może i w "zwykłych" też tak można i efekt
> będzie taki sam ?

W przypadku CoolSkin owszem, można użyć jakiegoś innego żelu do
golenia i rozprowadzić go samodzielnie po twarzy. Jednakże nie wolno
robić tego w przypadku golarek przeznaczonych do suchego golenia -
mają inną budowę głowic i nie wolno nimi golić na mokro.

--
Michal Reinheros

mech
Plastiki do bloku