garderoba w łazience?

1. Data: 2002-08-10 07:42:27

Temat: garderoba w łazience?
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, kopa czasu :)
mam dylemat, w dużej łazience mam niewykorzystane miejsce na jednej ze
ścian, a w małej sypialni nie mam nawet szans na jakąkolwiek szafę (w
jedynym ewentualnym miejscu stawiam akwarium hihi, ale szafa i tak by była
tam złym pomysłem) . W związku z powyższym pomyślałam, że zamiast biegać po
domu na golasa i trzymać ciuchy na krzesłach, powinnam zrobić sporą szafę w
łazience, ale... czy mi ubrania nie zawilgotnieją, a co za tym idzie nie
zatęchną? nie bardzo mam ochotę co tydzień wszystko wyciągać i wietrzyć
przez tydzień? Łazienka jest spora, ma malutkie okienko i chyba sprawną
wentylację, ale na przykład kąpiel dzieci + nasza to ponad godzina ciągłego
parowania z wanny + natrysk co rano, to spora dawka wilgoci... Latem okno
sobie może być uchylone i cały dzień, ale na kąpiel zaciągam roletę
zewnętrzną, bo mi sąsiedzi akurat w to okno mają widok, zimą też więcej
zamknięte niż otwarte, bo łazienka duża i niedogrzana (nie wiem co za mors
dał tam taki mały grzejnik) bez szans na zmiany :(
Jak myślicie, można tam jakoś wstawić szafę, czy całe życie będę biegać w
szlafroku tam i z powrotem po stromych schodach?
Pozdrawiam serdecznie, Kianit / Dominika

1. Data: 2002-08-12 09:03:18

Temat: Re: garderoba w łazience?
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]zrobić sporą szafę w
> łazience, ale... czy mi ubrania nie zawilgotnieją[...]

Zawilgotnieją :( A czy łazienka przylega do sypialni? Jeśli tak
i jeśli ściana między nimi jest działowa, to może by ją <uwaga!
rozwiązanie radykalne>węzykiem, Jasiu, wężykiem</uwaga>? Znaczy
tak:
| |
| |_ <- miejsce na szafę
| |
Ł | S ==> Ł | S
| |
| |

Udałoby się?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl

1. Data: 2002-08-12 09:58:41

Temat: Odp: garderoba w łazience?
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak myślicie, można tam jakoś wstawić szafę, czy całe życie będę biegać w
> szlafroku tam i z powrotem po stromych schodach?

Albo jak kol. Hanka z kotkiem proponują: "skrzywic" sciane dzialowa miedzy
lazienka a sypialnia/przedpokojem/innym pokojem i w powstala w ten sposob
krzywizne wstawic szafe wnekowa, albo zrobic szczelna szafke (sama szafa
odporna na wilgoc, drzwi dobrze dolegajace, ponaklejane gumowe uszczelki) i
jeszcze moze wyposazyc ja w wentylacje (oczywiscie nie na lazienke, tylko na
zewnatrz, albo do kanalu went.), inaczej nie ma szans, szafka naciagnie
wilgocia i spuchnie, a ciuchy moze nie zbutwieja, ale na pewno beda
"dziwnie" waniać...

J.

1. Data: 2002-08-13 21:19:33

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aj7t39$1ij5$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> i jeśli ściana między nimi jest działowa, to może by ją <uwaga!
> rozwiązanie radykalne>węzykiem, Jasiu, wężykiem</uwaga>? Znaczy

Niestety nie :( Już na wszelkie sposoby chciałam ją przesuwać, niestety:
okropnie trudne/ kosztowne/ zabrałoby mi okno w łazience/ ściana jest
sąsiadująca, ale z pokojem dziecięcym i to w głębi. Już kiedyś marzyłam, aby
mieć bezpośrednie wejście do łazienki z sypialni, niestety :( ...
Dzięki serdeczne, Kianit (też z kotem, Lucky ;) )

1. Data: 2002-08-13 21:22:55

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek P. <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aj8113$8sj$...@n...mch.sbs.de...
> [...]
> zewnatrz, albo do kanalu went.), inaczej nie ma szans, szafka naciagnie
> wilgocia i spuchnie, a ciuchy moze nie zbutwieja, ale na pewno beda

Kurka szafa :( . Robić takie alpejskie kombinacje i jeszcze bez gwarancji
efektu... wystarczy nie domknąć drzwi...
Ech, z bólem serca chyba odpuszczę...
Dzięki , Kianit

1. Data: 2002-08-14 07:12:47

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ech, z bólem serca chyba odpuszczę...

To może zanim odpuścisz, spróbuj jeszcze (jeśli masz czas)
naszkicować plan mieszkania z zaznaczeniem ścian konstrukcyjnych
i działowych, okien i orientacyjnych wymiarów; może cos
wykombinujemy...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-08-14 09:07:27

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ajcvbv$1ie2$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> naszkicować plan mieszkania z zaznaczeniem ścian konstrukcyjnych
> i działowych, okien i orientacyjnych wymiarów; może cos

Dobrze, jednak nie dzisiaj, bo czas mnie goni, zresztą nie wiem na pewno co
jest co, muszę spytać męża. W poniedziałek zrobię to jak tylko dojdę do
netu.
Dzięki wielkie, Kianit / DominikaC.

Filtr do wody - jaki?
tapety z wlokna szklanego.
ogrod a wlasciwie ogrodek
lakier do szafek kuchennych
poszukiwany parkieciarz, wroclaw/dolnyslask