Odp: garderoba w łazience?

From: "Jarek P." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Odp: garderoba w łazience?
Date: Mon, 12 Aug 2002 11:58:41 +0200

Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aj2g1v$roj$1@news.tpi.pl...

> Jak myślicie, można tam jakoś wstawić szafę, czy całe życie będę biegać w
> szlafroku tam i z powrotem po stromych schodach?

Albo jak kol. Hanka z kotkiem proponują: "skrzywic" sciane dzialowa miedzy
lazienka a sypialnia/przedpokojem/innym pokojem i w powstala w ten sposob
krzywizne wstawic szafe wnekowa, albo zrobic szczelna szafke (sama szafa
odporna na wilgoc, drzwi dobrze dolegajace, ponaklejane gumowe uszczelki) i
jeszcze moze wyposazyc ja w wentylacje (oczywiscie nie na lazienke, tylko na
zewnatrz, albo do kanalu went.), inaczej nie ma szans, szafka naciagnie
wilgocia i spuchnie, a ciuchy moze nie zbutwieja, ale na pewno beda
"dziwnie" waniać...

J.