gardło i krtań-ratunku!

1. Data: 2005-01-06 19:49:00

Temat: gardło i krtań-ratunku!
Od: "chorutka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktos z forum zna sprawdzone metody na przewlekle choroby gardla i
ktrani - tylko nie antybiotyki! wciaz zapadam na jakies chrypki i inne bole,
lekarz daje zwolnienie i jakis antybiotyk, ale za dwa miesiace historia sie
powtarza. Na pewno jest to zwiazane z moja praca, ktora wymaga ciaglego
mowienia, ale przeciez nie moge z niej zrezygnowac! moze jakies naturalne
metody?doradzcie cos!!!

2. Data: 2005-01-06 20:08:15

Temat: Re: gardło i krtań-ratunku!
Od: "Hansu" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chorutka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powtarza. Na pewno jest to zwiazane z moja praca, ktora wymaga ciaglego
> mowienia, ale przeciez nie moge z niej zrezygnowac! moze jakies naturalne
znam historie nauczycielki która, wyleczyla gordło lampą bioptron troche
załowala bo nie dostała rocznego urlopu zdrowotnego ;-)

3. Data: 2005-01-06 20:47:01

Od: "chorutka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hansu <z...@o...pl> napisał(a):

> znam historie nauczycielki która, wyleczyla gordło lampą bioptron troche
> załowala bo nie dostała rocznego urlopu zdrowotnego ;-)

A po co mi urlopy zdrowotne, zreszta jeszcze mi nie przysluguje wiec nie mam
na co liczyc ;) wole poszukac skutecznych metod

4. Data: 2005-01-06 23:50:17

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze jakies naturalne
> metody?doradzcie cos!!!

Lekcje emisji głosu + codziennie zimne piwko. Na serio!

5. Data: 2005-01-07 00:05:45

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <crk4nb$8b8$1@inews.gazeta.pl>
tako rzecze chorutka :

> Może ktos z forum zna sprawdzone metody na przewlekle choroby gardla i
> ktrani - tylko nie antybiotyki!

http://www.google.pl/groups?as_umsgid=bjn4ki.3vvmn93
....@t...robota.cypla.jest
Tam masz przepis na płukankę gardła. Pewnie pracujesz na "nie
ustawionym" głosie (jak większość belfrów, ja też). Może pogadaj z
koleżanką od muzyki na ten temat i idź na jakieś warsztaty.
--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

6. Data: 2005-01-07 16:50:31

Od: "chorutka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał <m...@o...pl> napisał(a):

> Lekcje emisji głosu + codziennie zimne piwko. Na serio!

Lekcje emisji głosu mialam jakies kiedys dawno temu, moze by sie przydalo
odnowic. A zimne piwko... hmm.. pomysl brzmi ciekawie :)

7. Data: 2005-01-07 16:52:04

Od: "chorutka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał(a):

Tam masz przepis na płukankę gardła. Pewnie pracujesz na "nie
ustawionym" głosie (jak większość belfrów, ja też).

Dzieki! a to wyprobowany sposob? probowales tego? bo mi ta gliceryna z
jodyna brzmi... brr! ale jak pomaga to sprobuje!

8. Data: 2005-01-08 01:18:31

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <crmenj$fce$1@inews.gazeta.pl>
tako rzecze chorutka :

> Dzieki! a to wyprobowany sposob? probowales tego? bo mi ta gliceryna z
> jodyna brzmi... brr! ale jak pomaga to sprobuje!

Jak tylko czuję, że mnie "bierze" to płuczę tym wieczorem gardło (język myję
zawsze). Przez parę dni. To wcale nie jest okropne w smaku.

9. Data: 2005-01-08 11:15:56

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powtarza. Na pewno jest to zwiazane z moja praca, ktora wymaga ciaglego
> mowienia, ale przeciez nie moge z niej zrezygnowac! moze jakies naturalne

Też jestem nauczycielką i tez nie potrafię pracować głosem, ale dyrektor
obiecał warsztaty z emisji głosu :).
Właściwie to nauczycielką nie powinnam była być, z racji guzków śpiewaczych
na strunach głosowych, których nabawiłam się jako nastolatka niemiłosiernie
eksploatując gardło śpierwaniem przy gitarze. Był taki rok, kiedy co miesiąc
miałam zapalenie krtani.
Ale moja cudowna pani laryngolog-foniatra wyleczyła mnie, przepisując
kokarboksylazę z wit. B1 w zastrzykach. Oj, troche bolalo, ale warto bylo
sie pomeczyc te 10 dni - poprawa jest ogromna, nie kaszlę po dwóch
godzinach, a z gardłem i krtanią nie mam żadnych problemów. Oczywiście muszę
się zjawiać na kontrolę u lekarza co 2-3 miesiące.

Polecam DOBREGO foniatrę, bo możesz wcale nie mieć wirusowych czy jakichś
tam zakażeń, tylko właśnie taki "mechaniczny" problem.

Pozdrawiam,
Maja

10. Data: 2005-01-08 13:22:35

Od: "chorutka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam DOBREGO foniatrę, bo możesz wcale nie mieć wirusowych czy jakichś
> tam zakażeń, tylko właśnie taki "mechaniczny" problem.

Dzieki wielkie za porade, moze wreszcie wybiore sie do porzadnego
laryngologa czy foniatry! bo przekwalifikowywac sie czy zmieniac zawodu na
razie nie mam ochoty! A sposob z plukanka gardla, co ja Robert poleca
wyprobuje na pewno!

analiza moczu
Prosba o interpretacje wynikow
kłucie w głowie
głodówka oczyszczająca i lecznicza na maxa - co polecacie?
Zapalenie lojotokowe skory