garnki

21. Data: 2006-01-12 21:03:37

Temat: Re: garnki
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 12 janvier 2006 ŕ 21:52:15, dans
<h...@4...com> vous écriviez :

> Bardzo fajne one te garnki - mam jeden, kupiony za pol ceny bo
> bez pokrywki (mam tych pokrywek tyle, ze sklep z pokrywkami bym
> mogla otworzyc, wiec mi to obojetne), a drugi...w szmateksie i
> byl zupelnie nowy ( zaplacilam Ł1.99...)...ech, niektorzy ludzie
> nie wiedza, co dobre :)

A jak to sie dzieje je *jeszcze* garnki kupujesz, po tylu latach
gotowania, hmmm... Pytam, bo garnek z klasy "mercedesow" (wg
terminologii Jerzego) to akurat starcza na zywot kucharza :)

Ewcia

--
Niesz

22. Data: 2006-01-12 21:15:49

Od: Lukasz Madeksza <m...@N...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze do watku:

bardzo fajne sa garnki, ktore mozna zakupic w Tesco ze
"znaczkami".Garnki sa ceramiczne, (made in France :P), mozna je prosto z
zamrazalnika do piekarnika wlozyc, zdejmowana raczka, szklane przykrywki.
Nie sa tanie ale naprawde fajne i bezproblemowe.

Lukasz Madeksza

.: GG 366 48 22 :: ICQ 71 99 52 27 :: Skype Wookasch :.

23. Data: 2006-01-12 21:18:38

Od: "jufi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sens zycia wedlug "garnka"
:)

24. Data: 2006-01-12 21:19:47

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> gotowania, hmmm... Pytam, bo garnek z klasy "mercedesow" (wg
> terminologii Jerzego) to akurat starcza na zywot kucharza :)
>

> Ewcia

Ja uzywam stalowych z miedzianym dnem i szklanymi pokrywkami. Obecny
zestaw ma 19 lat. Jak je kupowalam, wydawaly mi sie bardzo drogie. Teraz
juz mi sie tak nie wydaje.
MB

25. Data: 2006-01-12 21:29:01

Od: "Mariusz" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym się od Was dowiedzieć jakich garnków
> używacie, które są dobre i sprawdzone.

Ja gotuję zawodowo. W pracy rzeczywiście mamy furę porządnych i często
bardzo dużych garów, ale w domu, gdzie właściwie tylko w soboty i niedziele
spełniam się prywatnie przy kuchni używam bardzo ładnych emaliowanych
starych garów, kupionych jeszcze przez mamę mojej żony. Ładne one są, w
takie niebieskie kwiatuszki. Zauważyłem, że coraz częściej ludzie kupują i
używają stalowych z grubymi, podwójnymi i więcej dnami. Nie warto.

Jeżeli chcesz mieć pożytek to zastanów się nad porządną patelnią, a gary kup
np. różowe w niebieski rzucik, piękne, emaliowane... Gwarantuję, że zupa,
czy inne danie, które ugotujesz będzie tak samo smakować, nie będzie ani
trochę mniej szkodliwe, nie zużyjesz ani ciut więcej gazu, czy prądu.

Mariusz

26. Data: 2006-01-12 21:31:49

Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał
> Pierz, stalowy, emaliowany, nawet z miedzianym spodem (prezent)

I o to właśnie chodzi.
Kupić to, na co kogo stać.
A jak się trafi coś w prezencie to ewentualnie się tym pochwalić :)

Kłótnia o garnki, pff!

M. ze 'ślubnym' kompletem Berghoffa, którego elementów używa wtedy, gdy
zwykłe emalie są brudne a nie chce mu się zmywać. Albo wtedy gdy ma taki
kaprys, o!

27. Data: 2006-01-12 21:32:44

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 12 janvier 2006 ? 22:19:47, dans <4...@b...com> vous
écriviez :

> Ja uzywam stalowych z miedzianym dnem i szklanymi pokrywkami. Obecny
> zestaw ma 19 lat. Jak je kupowalam, wydawaly mi sie bardzo drogie. Teraz
> juz mi sie tak nie wydaje.

Mi zaofiarowano komplet przeslicznych garnkow emaliowanych, z okazji
pierwszej przeprowadzki, w 1996 roku. Bylo ich 5 i bardzo je lubilam.
"Lubilam" w czasie przeszlym, bo ostal sie tylko jeden (ten o
pojemnosci 0,5 litra, do jajek na miekko). Widocznie jak sie lubi
niektore garnki to powinno sie je tylko ogladac.

Ewcia

--
Niesz

28. Data: 2006-01-12 21:38:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 12 janvier 2006 ŕ 22:29:01, dans <dq6hmr$vjc$1@news.onet.pl> vous écriviez :

> [...]
> takie niebieskie kwiatuszki. Zauważyłem, że coraz częściej ludzie kupują i
> używają stalowych z grubymi, podwójnymi i więcej dnami. Nie warto.

Hmm... ta porada "nie warto" to dla ludzi co sobie cos tam upichca w
weekend (jak ty) czy dla ludzi ktorzy gotuja codziennie (tysz tak jak
ty) ?

Bo jakos lekko schizofrenicznie brzmi twoja wypowiedz, lekko sie czuje
zagubiona :)

Ewcia

--
Niesz

29. Data: 2006-01-12 21:42:24

Od: "elka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ani trochę mniej szkodliwe, nie zużyjesz ani ciut więcej gazu, czy prądu.

Czyli na moje wychodzi!

30. Data: 2006-01-12 21:50:18

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Le jeudi 12 janvier 2006 ŕ 22:19:47, dans <4...@b...com>
vous écriviez :

> [...]
> pojemnosci 0,5 litra, do jajek na miekko). Widocznie jak sie lubi
> niektore garnki to powinno sie je tylko ogladac.

Emaliowane dla mnie zawsze byly problematyczne - odpryskiwaly
niemilosiernie. Ja sie z garnkami nie bawie, i jak wlalam plynu do
goracego emaliowanego garnka, ktory natychmiast trzasnal pajeczyna
pekniec na dnie, to tez wywalilam. Nie ma to jak stalowe.

MB

Obiad słomianego wdowca;)
Patelnia dwustronna do naleśników
ziemniaki z kapustą po indyjsku, ktoś zna przepis?
zestaw i wino
Instrukcja do automatu do chleba SHG BB 475