gastrolog

1. Data: 2003-08-15 08:22:48

Temat: gastrolog
Od: "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dostałam dla dziecka skierowanie do gastrologa. Powód: nieprzybieranie na
wadze (mały ma 2 lata i 8m) biegunki. pieniste kupki z niestrawionymi
resztkami pokarmowymi, wzdęcia, gazy i bóle brzucha. Ma nietolerancje mleka
krowiego , ale na białko ponoć nie jest uczulony - robiłam mu test z krwi.

Jakich badań mogę się spodziewać?

DIDLO

2. Data: 2003-08-15 10:21:16

Temat: Re: gastrolog
Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DIDLO" <d...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
mleka
> krowiego , ale na białko ponoć nie jest uczulony - robiłam mu test z krwi.

Radzę poszukać dobrego lekarza homeopaty, bo zaczną szpikować Ci dziecko
tonami leków. Leczę swoje dzieci już od kilku lat i jestem z tego bardzo
zadowolona. Tylko musi to być naprawdę dobry homeopata z doświadczeniem
wieloletnim.
Pozdrawiam
Krystyna

3. Data: 2003-08-15 15:30:03

Od: "MJ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja corka wtakim samym wieku miala podobne problemy byla czesto
na diecie ziemniak marchew ryz bialy serek gotowane miesko .Objawy nawracaly
ponad 1/2 roku mimo ze brala pankreatyne.Wyleczylam ja mieta z koprem
wloskim
-herbatka po jedzeniu z1/2 lyzeczki ziol.oraz 1 raz tarta mrchewka z
jblkiemPrawdopodobnie stalo sie to po antybiotykach.Taka kuracja pomogla
tez 4 letniej dziewczynce z sasiedztwa.
pozdrawiam EJ

> [...]
mleka
> krowiego , ale na białko ponoć nie jest uczulony - robiłam mu test z krwi.

cięcie cesarskie na życzenie
Uzadlilo mnie w jezyk
pryszcz pryszcza goni :D
Jak domowym sposobem leczyc problemy z pecherzem moczowym
szukam pomocy - lysienie plackowate