gastroskopia

11. Data: 2001-11-21 12:56:10

Temat: Re: gastroskopia
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podczas tego badanka oddycha sie przez nos czy usta ?

Jak chcesz. To urzadzenie jest tak skonstruowane, ze funkcjonujesz normalnie.
Nie wymiotuje sie, bez obawy. Ja wkazdym razie nie czujem, ze lekarz mi ja
wpycha. Jedyny moment troche denerwujacy to ten gdy musisz na poczatku polykac
ze 3 razy te rure. Nie nieprzyjemne, ze polykasz, ale ze masz gardlo
znieczulone i dlatego troche nieruchawe. Potem jest jeszcze jeden moment jak
lekarz wpuszcza powietrze, ale to tak jakbys dostal troche wzdecia. Dlugo to
nie trwa, i po krzyku. Wazne jest zebys mial to robione rura nowej generacji, a
nie z przed kilku lat. Tamte byly ponoc grube i bardziej sztywne.
adas

12. Data: 2001-11-22 10:23:20

Od: "LoozeR" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podczas tego badanka oddycha sie przez nos czy usta ?

Szczerze mowiac to nie pamietam zeby lekarz dawal mi na ten temat jakies
wskazowki wiec pewnie mozna oddychac jak sie chce.

LoozeR

13. Data: 2001-11-23 01:15:36

Od: "grzes" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mialem robiona. Plabowanie zeba jest bardziej meczace
> adas

az dziw z jakimi to zebami chodzisz do dentysty:)))

bole kosci a choroby laryngologiczne
Plastyka sciegna Achillesa
stany podgorączkowe
AKADEMIA MEDYCZNA