gazowy przeplywowy podgrzewacz wody

1. Data: 2002-09-17 21:29:44

Temat: gazowy przeplywowy podgrzewacz wody
Od: "Wojtek Wolyniak" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dowiedzialem sie dzisiaj, ze istnieja na rynku jakies wynalazki
niewymagajace podlaczenia przewodu kominowego. Czy ktos moze to potwierdzic
i wskazac na producenta, model lub jakis namiar?

Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2002-09-22 19:45:03

Temat: Re: gazowy przeplywowy podgrzewacz wody
Od: "Wojtek Wolyniak" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek Wolyniak" <w...@m...pl> wrote in message
> Dowiedzialem sie dzisiaj, ze istnieja na rynku jakies wynalazki
> niewymagajace podlaczenia przewodu kominowego. Czy ktos moze to
potwierdzic
> i wskazac na producenta, model lub jakis namiar?
Juz wiem - nie istnieja.

1. Data: 2002-09-23 08:46:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Wolyniak <w...@m...pl> wrote:
> Juz wiem - nie istnieja.

Istnieja. Nie widzialem tego "z bliska", ale np. czytalem na
newsach opinie ludzi, ktorzy tego uzywaja.

Chodzi o piec "kondensacyjny" (te co to sa reklamowane jako piece ze
sprawnoscia 130%) - ubocznym efektem "obrobki" spalin przed podaniem
ich w komin jest to, ze sa suche, nie gorace i sa odprowadzanie nie
grawitacyjnie - ponoc dozwolone jest wypuszczenie ich wzglednie
cienka rura wprost przez sciane zewnetrzna, bez koniecznosci
podlaczania sie do komina.

Przepraszam za niefachowa wypowiedz, ale nie zniechecaj sie w
poszukiwaniach - ponoc te piece mocno potanialy (sa i takie male wiszace)
i sa calkiem interesujacym rozwiazaniem wobec ohydnie rosnacych cen gazu.
A jesli przy okazji moze ci to uproscic prace montazowe, to tym
bardziej warto sie zainteresowac.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2002-09-23 20:29:57

Od: "Wojtek Wolyniak" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jesli przy okazji moze ci to uproscic prace montazowe, to tym
> bardziej warto sie zainteresowac.

Wlasnie o to mi chodzilo. O rure 100 mm, ktora biegnie od piecyka do komina
i szpeci cala lazienke.

Pozdrawiam i dziekuje

Wojtek

podejsie do ustepu