[gdzie] Straubal - Wroclaw

1. Data: 2003-06-09 10:43:19

Temat: [gdzie] Straubal - Wroclaw
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ostatnio byl poruszamy temat tego szamponu.... Ktos szukal go w Karkowie...
A ja szukam i nie moge znalezc we Wroclawiu :((( Kilka razy kupilam go w
drogerii na Rynku, ale ostatnio uslyszalam, ze juz go nie beda miec w swojej
ofercie :(((
Zadzwonilam do dydtrybutora (swoja droga wroclawska firma), ale chyba
przeszkodzilam pani w sniadaniu, albo piciu kawy :(((. W kazdym razie
dowiedzialam sie, ze ten szampon mozna znalezc w Rossman'ie, sklepach Natury
i innych drogeriach...
W Rossmanie w zyciu go nie widzialam, a do Natury sie dopiero wybieram...
Jesli jednak ktoras z grupowiczek wie gdzie mozna go zdobyc we Wroclawiu to
prosze o namiary... (bo to jeden z nielicznych szamponow tolerowanych przez
moje wlosy i skore glowy).

Acha, chodzi mi o ten do wlosow czarnych...

pozdr.
Berta

p.s.
tu zamieszczam link dla chcacych zobaczyc o co chodzi ;)
http://www.straub-cosmetics.de/Home/Produkte/Strauba
l/body_straubal.html
(pierwsze zdjecie)

1. Data: 2003-06-09 11:13:02

Temat: Re: [gdzie] Straubal - Wroclaw
Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio byl poruszamy temat tego szamponu.... Ktos szukal go w
Karkowie...

To ja. Nie znalazłam :( W GC nie było, nie ma i raczej nie będzie, chociaż w
warszawsiej GC jest.

> [...]
> przeszkodzilam pani w sniadaniu, albo piciu kawy :(((. W kazdym razie
> dowiedzialam sie, ze ten szampon mozna znalezc w Rossman'ie, sklepach

A może spróbuj w GC? A jak znajdziesz to mi też daj znać, bo z Wrocka może
mi go siostra przywieźć! :)
Yves Rocher ma też w swojej ofercie szampon z henną, może też będzie dla
Ciebie dobry?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-09 12:04:56

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może spróbuj w GC? A jak znajdziesz to mi też daj znać, bo z Wrocka może
> mi go siostra przywieźć! :)

bylam tam w zeszlym tygodniu i panie zrobily wieeeeeelkie oczy... nie bylo i
pewnie nie bedzie skoro nawet nie wiedzialy o czym mowie :(((

> Yves Rocher ma też w swojej ofercie szampon z henną, może też będzie dla
> Ciebie dobry?

tam tez bylam... Jedyne jakie maja to do wlosow blond, siwych i do
kasztanowych... A ja chce do czarnych !!! a takiego tam nie bylo... :(((

Jak znajde w koncu gdzies to cudo to sie pochwale (tylko najpierw kupie
zapas dla siebie ;)))) )

> Pozdrawiam
> Kasia

pozdrawiam rowniez
Berta

1. Data: 2003-06-09 12:22:05

Temat: Porazka !!!
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiec wzielam sie w garsc i jeszcze raz zadzwonilam do dystrybutora...
Dostalam namiar na przedstawiciela i juz do niego dzwonilam...
Otoz dowiedzialam sie ze ten szampon do wlosow czarnych jest juz NIE
produkowany :((((((
(ale tylko czarny, bo do blond i rudych dalej robia )

chyba mija moda na czarne wlosy :(((

No i gdzie tu sprawiedliwosc??? to juz drugi raz - wczesniej jak tez
znalazlam sobie szampon do kudelkow, to po kilku miesiacach sie okazalo ze
jest juz nigedzie niedostepny, bo nieprodukowany :(((

W takim razie prosba o wskazanie jakiegos dobrego szamponu..., takiego co to
nie uczula, no i fajnie by bylo gdyby podkreslal kolor (ale wymagajaca
jestem :))) ), no i wloski zeby ladne byly... (ja mam te z serii "siano" i
jak nie naloze odzywki to porazka...)

pozdrawiam...
Berta (smutna troszku)

1. Data: 2003-06-09 12:28:31

Temat: Re: Porazka !!!
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie uczula, no i fajnie by bylo gdyby podkreslal kolor (ale wymagajaca
> jestem :))) ), no i wloski zeby ladne byly... (ja mam te z serii "siano" i

No to ja bym polecila slawny juz na grupie Petrole z chlorofilem. Ja tez
jestem posiadaczka ciemnych wlosow i ten bardzo ladnie podkresla kolor. Nie
sciemnia, ale wlasnie nadaje jakas taka glebie. No i pielegnuje. Do kupienia
w rynku :)

Kruszyna
ktoa wlasnie chce sobie kupic kolejna butelke tego szamponu
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-09 12:30:03

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kasztanowych... A ja chce do czarnych !!! a takiego tam nie bylo... :(((
>
> Jak znajde w koncu gdzies to cudo to sie pochwale (tylko najpierw kupie

A kupuj, kupuj, ile uniesiesz, bo ja chcę właśnie do kasztanowych,
brązowych, czy coś w tym stylu :)))
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-06-09 13:20:44

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to w takim razie pogon siostre do Drogerii na rynku (na scianie gdzie
poczta i Bachus bodajze)... takie szampony to chyba tam byly... na pewno do
rudych widzialam.

pozdr.
Berta

1. Data: 2003-06-09 13:26:38

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to w takim razie pogon siostre do Drogerii na rynku (na scianie gdzie
> poczta i Bachus bodajze)... takie szampony to chyba tam byly... na pewno
do
> rudych widzialam.

Wielkie dzięki!!! :)
Pozdrawiam