depilacja nog z zylakami

1. Data: 2003-06-09 10:24:07

Temat: depilacja nog z zylakami
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, potrzebuje pomocy. po ciazy zostaly mi sliczne pamiatki w
postaci zylakow na prawej nodze. do tej pory depilacje rozwiazywalam w ten
sposob, ze wszystko co moglam traktowalam woskiem na cieplo, a miejsca gdzie
sa zylaki golilam - bo wiem ze tego wosku na cieplo na zylaki w zadnym
wypadku klasc nie wolno. jest to dosc upierdliwa procedura, bo o ile po
wosku jest spokoj z odrastaniem wlosow na dluzszy czas, to miejsca golone
obrastaja z powrotem bardzo szybko :)) i stad moje pytanie. czy moglabym np
miejsca zylakowe potraktowac depilatorem mechanicznym?? nie chce sobie
krzywdy zrobic

pzdr
marta z anulka (27.03.03)

1. Data: 2003-06-09 10:34:55

Temat: Re: depilacja nog z zylakami
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka wrote:
> [...]
> miejsca zylakowe potraktowac depilatorem mechanicznym?? nie chce sobie

No to cie zmartwie, ze raczej nie powinnas uzywac mechanicznego :-(
Ale moze sprobuj pianki Veet do depilacji (ktos tu wczesniej polecal),
moze beda wolniej odrastac.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-09 10:45:18

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> No to cie zmartwie, ze raczej nie powinnas uzywac mechanicznego :-(
> Ale moze sprobuj pianki Veet do depilacji (ktos tu wczesniej polecal),
> [...]

Sally Hansen CHWALĘ
Korektor antybakteryjny (Dermika)
Sephora nie bardzo
stylling na włosach zamiast trwałej