gdzie i jak nazywaja sie studia po ktorych będę masażystą

1. Data: 2004-02-26 14:19:28

Temat: gdzie i jak nazywaja sie studia po ktorych będę masażystą
Od: "miłek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w tym roku pisze mature, chciałbym zostac masażystą ale nie wiem gdzie można
pojsc na takie studia>?? jak coś wiecie napiszcie

2. Data: 2004-02-26 14:24:56

Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukaj na Akademiach Wychowania Fizycznego.

--
Csirke [at] poczta.onet.pl
Wirtulana podróż po Wegrzech? Tak!

3. Data: 2004-02-26 14:34:12

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> w tym roku pisze mature, chciałbym zostac masażystą ale nie wiem gdzie
można
> pojsc na takie studia>?? jak coś wiecie napiszcie

Polecam szkołę medyczną, kierunek fizykoterapia. Mam koleżankę, która po
dwóch latach nauki na takim kierunku od razu dostała pracę (i chyba nawet
matury nie potrzebowała, żeby się dostać ;)

D.

4. Data: 2004-02-26 14:39:55

Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

są organizowane kursy masażu.. i tego relaksacyjnego i tego profesjalnego...

dosyć drogie.. poszukaj na googlu...

wiem, że ma się po nich licencję masażysty dyplomowanego.. i to wystarcza..

a na studia to sobie idź jakieś normalne.. przy masażu np. fizjoterapię na
AM-ach lub na AWF-ach proponuję

Pozdrofki
Ł.Kowalski

5. Data: 2004-02-26 14:55:11

Od: "milek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie jest taka szkola medyczna?? za odp dziekuje

6. Data: 2004-02-26 15:05:49

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "milek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> a gdzie jest taka szkola medyczna?? za odp dziekuje

Na przykład... w Poznaniu :-D
Po prostu poszukaj w Twojej miejscowości, albo w okolicy. Nie piszesz nawet
skąd jesteś...

D.

7. Data: 2004-02-26 15:17:38

Od: "mielk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na przykład... w Poznaniu :-D
> Po prostu poszukaj w Twojej miejscowości, albo w okolicy. Nie piszesz nawet
> skąd jesteś...
>
> D.
>
> nie pisze bo nasz kraj jest mały i co za problem przeniesc sie nawet z
przemyśla do wrocławia

8. Data: 2004-02-26 15:39:22

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)

A co sie zdaje na taka uczelnie?? Biologie?

9. Data: 2004-02-26 15:51:25

Od: "Senoh [SZN]" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości > w tym roku pisze mature, chciałbym zostac masażystą ale nie
wiem gdzie można
> pojsc na takie studia>?? jak coś wiecie napiszcie

witam

Moja dziewczyna w tym roku konczy 3-letnie studia na fizjoterapi na AM w
Gdasku.Nauka trwa 3 lata + 2 lata magisterki..Nie wiem dokladnie co zdawala
bo nie pamietam ale tu masz link jak by Cie to zaintersowalo;-))
http://www.amg.gda.pl/ ...nie bede Cie strsaszyl ale to nie sa latwe
studia,wiec jesli masz ochote zostac `profesjonalista` to warto smignac na
te studia,chociaz zawsze zostaje jakis kurs masazu jak chcesz isc po latwej
lini oporu;-))

pozadrawiam

Senoh

10. Data: 2004-02-26 15:53:18

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> (...)
>
> A co sie zdaje na taka uczelnie?? Biologie?

Nie. Ja piszę o szkole policealnej/pomaturalnej, w której nic się nie zdaje,
jest tylko rozmowa i jak się nadajesz, to Cię biorą. A czasem nawet rozmowy
nie ma.
Na głupie pytania, w stylu ile się płaci, odpowiadam z góry - płaci się na
komitet słuchaczy, za podręczniki, "fartuszek" medyczny szyty na miarę i za
nic więcej.
A reszta tutaj: http://www.google.pl jak wpiszesz choćby "zespół szkół
medycznych".

D.