gdzie kupic ZEL do wybielania ZEBOW??????????????????????

1. Data: 2003-11-14 15:10:32

Temat: gdzie kupic ZEL do wybielania ZEBOW??????????????????????
Od: "kasia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszlym roku wybielalam zeby za pomoca zelowych nakladek na noc napelnianych
zelem nite white. zeby wybielily sie cudownie. Teraz chcialabym zdobyc tylko 1
strzykawke (moze byc opalescence), nie sadze, zebym o to musiala prosic dentyste,
czy mozna nabyc te strzykawki tez wysylkowo? Zaczelam szukac w internecie, ale nie
znalazlam tego ,czego szukam. Jesli ktos wie, prosze o pomoc!

1. Data: 2003-11-14 15:19:09

Temat: Re: gdzie kupic ZEL do wybielania ZEBOW??????????????????????
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-14 16:10:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *kasia* skreślił te oto słowa:

> Subject: gdzie kupic ZEL do wybielania ZEBOW??????????????????????

Ja w kwestii formalnej - jeden znak zapytania wystarczy... no maksymalnie
trzy.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-11-14 15:42:23

Od: "kasia" <u...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, za dlugo przytrzymalam palec na tym klawiszu.

1. Data: 2003-11-14 15:50:03

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <u...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w wiadomości
> przepraszam, za dlugo przytrzymalam palec na tym klawiszu.

to trzeba bylo potem rownie dlugo (no o jeden raz krocej) przytrzymac palec
na klawiszu backspace.

afa

1. Data: 2003-11-14 15:58:27

Od: "kasia " <u...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

alez sie robi inteligentnie i przyjemnie drogie koleznaki!

1. Data: 2003-11-14 16:11:22

Od: "Miśka " <m...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

^..^_\) <^..^_)@o2.pl> napisał(a):

> to trzeba bylo potem rownie dlugo (no o jeden raz krocej) przytrzymac palec
> na klawiszu backspace.

Ja myślę, że trzeba jeszcze koniecznie nadmienić koleżance także i o innych
klawiszach dostępnych na klawiaturze oraz ile dokładnie czasu przytrzymywać
dany palec. Na pewno dzięki temu szybciej się dowie, gdzie ma kupić ten żel.

1. Data: 2003-11-14 16:49:17

Od: "iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> szukaj wiadomości tego autora

> Ja w kwestii formalnej - jeden znak zapytania wystarczy... no maksymalnie
> trzy.

dosc
plonk

pozdrawiam
iwona.

1. Data: 2003-11-14 19:19:15

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dosc
> plonk

no dobra a co z tym żelem?
i w ogóle co to za specyfik? Nie widziałam u nas takowego nigdy...
Mam taki żel ale przywieziony ze Stanów (i juz mi się kończy) i bardzo
chetnie bym się czegos wiecej dowiedziała o zelu do wybielania zębiszczów,
który mozna dostac w Polsce.

Pozdrawiam,
Ani

1. Data: 2003-11-14 19:26:55

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-14 17:49:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *iwona.* skreślił te oto słowa:

albo

> plonk

albo

> pozdrawiam

Proponuje byc bardziej zdecydowanym :))

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-11-14 20:06:41

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia <u...@g...pl> napisał(a):
> [...]
strzykawki
> tez wysylkowo? Zaczelam szukac w internecie, ale nie
> znalazlam tego ,czego szukam. Jesli ktos wie, prosze

Nie wiem jak z nabyciem "opalescence", ale Ars Dental
na swojej stronie
http://www.nitewhite.com.pl/dystrybutorzy.html pisze,
ze prowadzi poza kanalami dystrybucji rowniez sprzedaz
wysylkowa "nite white" i mozna skladac u nich
zamowienia via siec. AFAIK istnieje zestaw mini zelu
"nite white" do powtorek (ale to pewnie wiesz).
Byc moze nie pomoglam, ale staralam sie:)
Nina

WLosy ;-)
Petrole vs Seboradin (lotion)
[troche OT]aretina Q - prosze o pomoc