gdzie mozna kupic prodiz??

1. Data: 2002-08-16 22:45:27

Temat: gdzie mozna kupic prodiz??
Od: "PIT" <pit_n@NO_SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie tylko w miescie Krakow.

Dzieki

1. Data: 2002-08-17 08:33:41

Temat: Re: gdzie mozna kupic prodiz??
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PIT" <pit_n@NO_SPAM.interia.pl> napisał w wiadomości
news:ajjv4m$4fr$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Jak w temacie tylko w miescie Krakow.
>
> Dzieki

moze nie powinnam sie wtracac bo ja swoj kupilam w szczecinie, ale skoro
kupilam go w sklepie Euro AGd to na pewno przy krakowskich marketach sa.
ceny sa rozne, ja kupilam zwykly, metalowy, z grzalka tylko u gory za chyba
cos ok. 80 zl. sluzy mi "jak ta lala"

Mechcia

1. Data: 2002-08-17 14:05:13

Temat: Odp: gdzie mozna kupic prodiz??
Od: "PIT" <pit_n@NO_SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Mechcia...
Powinnas sie wtracac, poniewaz teraz przynajmniej wiem ze w takich miejscach
mozna to dostac.
Choc ja dotej pory w sklepach z agd widzialem tylko male opiekacze za 500PLN
i wieksze
po 700PLN (tansze sa kuchenki mikrofalowe;))

PIT

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:ajl1pf$i8l$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-08-17 14:20:30

Temat: Re: Odp: gdzie mozna kupic prodiz??
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Aug 2002 16:05:13 +0200, "PIT"
<pit_n@NO_SPAM.interia.pl> wrote:

> [...]
>i wieksze
>po 700PLN (tansze sa kuchenki mikrofalowe;))

nie wiem czy to sie na cokolwiek przyda, ale ja moj ex-prodiz
kupilam w bardzo staromodnym sklepie zelaznym - takie sa na
wymarciu i zyja chyba jedynie na zaleglych przedmiesciach i na
tzw prowincji. W takim sklepie to cuda (no wzgledne, cuda ;)) )
kupic. ja dokupilam koraliki do mojego prodiza, ale teraz to jest
ex-prodiz, bo jak moj maz zobaczyl te koraliki, pradiz i
przylozyl jedno do drugiego to odmowil wspolpracy, uznajac, ze
jeszcze czas jakis zona mu sie przyda, nie chce jej jeszcze
elektryfikowac ;))).

nowoczesne fiu-bzdziu jest wszedzie, szukaj smopomcy chlopskiej,
GSu i Wiejskich Domow Towarowych...jak ja we Wroclawiu w
eleganskich sklepach pytalam o te koraliki to :
- smiali sie ze mnie
- krecili glowami
- patrzyli jak na ciele o dwoch glowach.

patrzac teraz na wypowiedz Mechci nie wiem, pod jaka kategorie
wpada Szczecin ;)))))

(ex)ciocia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-17 14:37:27

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
500PLN
> i wieksze
> po 700PLN (tansze sa kuchenki mikrofalowe;))

sa, ale one stoja zazwyczaj gdzie s z boku bo nie sa najpiekniejsze na
wystawy. ale sa.

ja swoj uwielbiam

Mechcia
opiekacz moze i dobra rzecz ale ciasta nie upieczesz, lazagne nie zrobisz...

1. Data: 2002-08-17 14:38:33

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:pkmsluo2dt5mbr1l5jimbpfm27fi2rjg7v@4ax.com...
> [...]
> - krecili glowami
> - patrzyli jak na ciele o dwoch glowach.
>
> patrzac teraz na wypowiedz Mechci nie wiem, pod jaka kategorie

w Szczecinie latwo bylo tak archaiczny sprzet jak prodiz kupic bo szczecin
to duza dziura hehe

Mechcia

1. Data: 2002-08-17 15:40:54

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serc drobiowych zapiekanych w serku zoltym nie zrobisz :)
A w prodizu i owszem :)
A poniewaz zaraz sie bedziecie pytali jak to mowie od razu :)

1 kg serc drobiowych oczyszczonych
dwie torebki ugotowanego ryzu (znaczy ryz w torebkach albo rownowartosc
gotowana normalnie - o ilosc juz ugotowanego ryzu chodzi)
Duuuuuuuuzo zoltego sera (ja najbardziej lubie Morski)
4 jajka na twardo
2 lyzki masla
groszek i kukurydza (za slup - moga byc z puszki :) )
1 srednia marchewka
koncentrat pomidorowy lub pasta pomidorowa

Serca oplukac, oproszyc maka, podsmazyc (tak dos porzadnie) na patelni.
Ugotowany ryz wymieszany z maselkiem nasypac do prodiza (prodiz mozna
wczesniej wysmarowac tluszczem i lekko osypac bulka tarta). Na to sypiemy
groszek, kukurydze, posiekane jajka. Marchewke kroimy w poltalarki i
podsmazamy po czym sypiemy na poprzednie warstwy w prodizu. Do podsmazonych
serc dodajemy koncentrat lub paste pomidorowa (choc to nie konieczne - jak
kto lubi) a serca wysypujemy na wierzch wszystkiego. Calosc posypujemy
startym zoltym serem (duuuuuuuzo :) ) i zapiekamy ok 45 minut :)

Oczywiscie zamiast serc moze byc np. gotowana wolowina, wieprzowina i w
ogole inne miesa. Nie bardzo sie nadaja zoladki - ciut za twarde :)

--
Mattik

1. Data: 2002-08-17 15:46:38

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mattik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Serc drobiowych zapiekanych w serku zoltym nie zrobisz :)
> A w prodizu i owszem :)
> A poniewaz zaraz sie bedziecie pytali jak to mowie od razu :)
ciach

> --
> Mattik

prawda, ze prodiz to fantastyczna rzecz:)))

Mechcia

1. Data: 2002-08-17 15:56:54

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Krakowie to nie wiem, ale w Warszawie widzialam w hipermarketach typu
Auchan i w takich nie nowoczesnych sklepach z gospodarstwem domowym.

Marta MJ

"Worry is misuse of the imagination"

1. Data: 2002-08-17 15:59:00

Od: "Marta MJ" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prawda, ze prodiz to fantastyczna rzecz:)))
>
> Mechcia

No baaa. A jakie ciasto drozdzowe ze sliwkami (albo i bez) i z kruszonka
wychodzi ... szczegolnie ieczone na dzialce - wszyscy sie rzucaja :)) (na to
ciasto a potem na kolana)

Marta MJ

Sok z aronii
apropo's kokosowego "zapalnika":)