gdzie można kupić taki barek?

1. Data: 2007-03-01 07:38:38

Temat: gdzie można kupić taki barek?
Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Poprzedni mój post był prawdopodobnie za ciężki na tą grupę (remont dachu)
ale pojawił się problem na który mam nadzieję rozwiązać tu.
Uprzedzę od razu, że nie jestrem sprzedającym na tej aukcji i nie mam z tym
nic wspólnego.
Znalazłem na allegro coś takiego
http://allegro.pl/item168436290_bar_kuchenny_wyspa_n
a_kolkach_z_krzeselkami.html
Niestety jest to jednyny taki model na allegro i najgorsze jest to, że jest
używany. Pasuje mi coś takiego do kuchni która aktualnie się remontuje i
chciałbym takie coś kupić ale nowe. Są podobne barki ale ten mi najbardziej
odpowiada. Może ktoś z Was widział gdzieś w necie coś podbonego, zna
producenta????
Drugie pytanie jakie mi przychodzi do głowy to jakie są Wasze (użytkowników
podobnych barków) wrażenia z codziennego korzystania? Czy może lepiej
wstawić zwykły kuchenny stół z krzesłami?

Pozdrawiam

Tomasz Okoński
t...@o...eu
GG: 986254

2. Data: 2007-03-01 07:54:12

Temat: Re: gdzie można kupić taki barek?
Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 08:38, "Tomek" <t...@o...eu> wrote:
> Drugie pytanie jakie mi przychodzi do głowy to jakie są Wasze (użytkowników
> podobnych barków) wrażenia z codziennego korzystania? Czy może lepiej
> wstawić zwykły kuchenny stół z krzesłami?

Nie jestem użytkownikiem takiego barku:), ale szczerze mówiąc to
lepszym rozwiązaniem wydaje mi się stół z krzesłami. Barek daje
wrażenie tymczasowości i wygląda tak jakby był ot, z braku laku:).
Stół wg. mnie wygląda stanowczo lepiej. Jak w prawdziwej kuchni:) Ale
to zależy od ilości miejsca i stylu kuchni, a poza tym to tylko moje
wrażenia.
Pozdr.
est

3. Data: 2007-03-01 08:32:04

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 1, 8:38 am, "Tomek" <t...@o...eu> wrote:
> [...]
> ale pojawił się problem na który mam nadzieję rozwiązać tu.
> Uprzedzę od razu, że nie jestrem sprzedającym na tej aukcji i nie mam z tym

Wygląda jak z Ikea.

> Drugie pytanie jakie mi przychodzi do głowy to jakie są Wasze (użytkowników
> podobnych barków) wrażenia z codziennego korzystania? Czy może lepiej
> wstawić zwykły kuchenny stół z krzesłami?

Kiedyś miałem coś analogicznego (bez kółek) z powodu malej kuchni,
kupione o ile pamiętam w Emilce, W praktyce nigdy nie było składane i
przesuwane a irytowało bo nie mozna było użyć do cięższych prac
(zagniatanie ciasta czy inne tłuczenie kotleta).

--
ZZ@private

4. Data: 2007-03-01 11:34:52

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> podobnych barków) wrażenia z codziennego korzystania? Czy może lepiej
> wstawić zwykły kuchenny stół z krzesłami?

A napisa do autora aukcji to moze on cie skieruje na własciwy trop....

tylko podaj na grupe jakby co ..bo faktycznie ciekawy mebelek :))

Marek

5. Data: 2007-03-01 11:59:04

Od: " hela" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek <t...@o...eu> napisał(a):

Jeśli chodzi o opinię to jeśli masz mozliwość wstawic prawdziwy stół i
krzesła, to takie cudo wysiada w przedbiegach. Może by sie nadało do ogródka
POD, mało miejsca w altance zajmuje.

6. Data: 2007-03-01 15:26:10

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> [...]
> podobnych barków) wrażenia z codziennego korzystania? Czy może lepiej
> wstawić zwykły kuchenny stół z krzesłami?

Ja bym widziała coś takiego w małym domku czy mieszkaniu do wystawiania
na balkon.
W domu zajmuje mało miejsca , a na zewnątrz rozpościera się w
pełnowymiarowy mebel. Kółka zapewniają możliwość szybkiego wciągnięcia
do domu w czasie deszczu.

Magdalaena

7. Data: 2007-03-02 07:13:37

Od: "Tomek" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Niestety ale sprzedawca na allegro nie posiada informacji kto to produkuja i
nie wie gdzie mozna kupic nowy barek:(
ChybA trzeba bedzie kupic stol. Z resza pomalu sie przekonuje ze to
faktycznie lepsze rozwiazanie tym bardziej ze moja kuchnia ma 16m2 i mozna
tam spokojnie wstawic stol i krzesla.

Pozdrawiam

Tomasz Okoński
t...@o...eu
GG: 986254

8. Data: 2007-03-02 14:44:40

Od: "tomekW" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> remontuje i chciałbym takie coś kupić ale nowe. Są podobne barki ale ten
> mi najbardziej odpowiada. Może ktoś z Was widział gdzieś w necie coś

widziałem taki zestawik w realu ale to jakiś czas temu
niedrogie to to było
--
pozdrawiam, tomek

AGD - czy to dobry wybor? Wasze opinie
Bosch - czy stary model znaczy zły?
www.narzedziak.pl - nie polecam
Stan mieszkania - kupiłem na rynku wtórnym...
Re: Gazowe ogrzewacze wody - na co zwrócić uwagę przy zakupie?