gdzie naprawic pralke siemens [wawa]

1. Data: 2006-08-29 09:35:36

Temat: gdzie naprawic pralke siemens [wawa]
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie mi sie popsula pralka. Beben sie nie obraca nieby wszystko rpobi
tylko ten beben :( Czy naprawic w punkcie firmowym czy terza to juz
niewazne (pralka ma 5 lat)
A moze ktos zna dobrego naprawiacza pralek w Warszawie i moglby polecic?

PanTalon

2. Data: 2006-08-29 16:10:48

Temat: Re: gdzie naprawic pralke siemens [wawa]
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> niewazne (pralka ma 5 lat)
> A moze ktos zna dobrego naprawiacza pralek w Warszawie i moglby polecic?

Pytaj znajomych. Unikaj serwisów autoryzowanych, bo one nie naprawiają, a
tylko wymieniają całe podzespoły. Unikaj też ogłaszających się w prasie.

3. Data: 2006-08-29 18:00:10

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] wrote:

> [...]
> niewazne (pralka ma 5 lat)
> A moze ktos zna dobrego naprawiacza pralek w Warszawie i moglby polecic?

Z czystym sumieniem mogę polecić:
inż I. Parol
telefony: 643 35 36, 0 602 247 630

Naprawiał pralkę mnie, moim rodzicom i znajomym. Facet jest z Ursynowa.

--
Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Okręt", "Szatański interes", "Wieki Światła", "Cosmonaut's

Nasz Dom zmienił status
Rolety naokienne (metalowe) - gdzie znaleźć w W-wie
Całkiem zielona maluje mieszkanie - pomocy!!
sosna barwiona
długie płytki ma parapet