gdzie w Krakowie

1. Data: 2004-03-06 19:54:31

Temat: gdzie w Krakowie
Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ;)

mam pytanie- gdzie w Krakowie stoja ludzie handlujacy towarami zza
zachodniej granicy? Konkretnie chodzi mi o proszek/ zel do prania

Jędrek

2. Data: 2004-03-06 20:19:01

Temat: Re: gdzie w Krakowie
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek wrote:

> mam pytanie- gdzie w Krakowie stoja ludzie handlujacy towarami zza

NTG. Idz na regionalne.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

3. Data: 2004-03-07 07:31:56

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idz na regionalne.

> Dunia

wyobraz sobie ze wpadlem na to wczesniej, ale tu wiele ludzi prowadzi
rodziny i kupuje proszki do prania w roznych miejscach

Jędrek

4. Data: 2004-03-07 22:25:57

Od: "Mariusz T." <m...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/7/2004 8:31 AM, Użytkownik Jędrek napisał:
> Idz na regionalne.

> wyobraz sobie ze wpadlem na to wczesniej, ale tu wiele ludzi prowadzi
> rodziny i kupuje proszki do prania w roznych miejscach

Hmm, Jędrek, ja na przykład kupuję proszek w sklepie. Takim na rogu,
czasem zaś w hipermarkecie lub hurtowni. Co prawda nie w Krakowie, ale
mam nadzieję, że pomogłem.

Mariusz

PS. Może pl.soc.savoir-vivre Ci pomoże? Oni tam bardzo dbają o higienę i
na pewno mają większe zużycie proszku na głowę niż tutaj.

PS2. A może zapytasz po prostu sąsiadki lub przekupki na Rynku?
Poczytasz lokalną gazetę? Przynajmniej ja bym tak zrobił, ale wiesz, ja
z tych co to truskawki cukrem...

5. Data: 2004-03-08 05:40:22

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek wrote:

>wyobraz sobie ze wpadlem na to wczesniej,

Niesamowite.

> ale tu wiele ludzi prowadzi
>rodziny i kupuje proszki do prania w roznych miejscach

I co z tego ?

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2004-03-08 06:36:03

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wyobraz sobie ze wpadlem na to wczesniej, ale tu wiele ludzi prowadzi
> rodziny i kupuje proszki do prania w roznych miejscach

Lekarze ! Lekarze noszą takie białe kitelki. Pewno często je piorą ----->
pl.sic.medycyna

Monika

7. Data: 2004-03-08 07:55:27

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wypowiedzi super, ...wlasciwie teraz sie nie dziwie skad macie te tematy
na grupe :)
Extra.. gratuluje

Jędrek

8. Data: 2004-03-08 08:03:57

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jędrek wrote:
> wlasciwie teraz sie nie dziwie skad macie te tematy
> na grupe

Przynajmniej piszemy na temat, a nie co popadnie.

Dunia

9. Data: 2004-03-08 09:19:18

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wypowiedzi super, ...wlasciwie teraz sie nie dziwie skad macie te
tematy
> na grupe :)
> Extra.. gratuluje

A ja gratuluję znajomości netykiety. Skompromitowałeś się i jeszcze masz żal
do grupowiczów?

BTW jak się coś w grupie nie podoba, to uczestniczenie w niej nie jest
obowiązkowe :)

Monika

poradnia psychologiczna?
babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?
Dylemat...
Dylemat...
Zasiłek wychowawczy