gdzie z tym isc? :(

1. Data: 2003-07-21 14:57:55

Temat: gdzie z tym isc? :(
Od: "Wyjatek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pewien problem i mam nadzieje ze znajde tutaj chociaz czesciowa
odpowiedz.
Mianowicie, cos zaatakowalo moj penis :( ( i bynajmniej nie jest to nic
dobrego).
A oto cala historia choroby: tydzien temu w srode przeszedlem jakis atak
choroby (myslalem ze grypa) temperatura itp, znalazlem tez kleszcza na
jednym z jader ( nie wiem cz to istotne), klesz nie byl duzy wiec nie mogl
tam dlugo pasozytowac.
Wiec kiedy w czwartek czulem sie juz calkiem dobrze przerazil mnie widok
mojego wacka, mial jakies male biale kropki i czerwone place :(
Mam stala partnerke i zadne z nas nie robi "skokow w bok" (100% pewnosci) ,
tez ma cos teraz z narzadami, cos bardzo podobnego do mojego przypadku (
pieczenie przy oddawaniu moczu i opuchlizna).
Nie wiem sie czy ten kleszcz ma cos wspolnego z tym wszystkim, ale minal
tydzien i troche to zeszlo, ale pod zoldziem mam kilka bialych krostek i
mnie swedzi :(
Moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem? do jakiego lakarza mam z tym isc?
wiem ze u kobiet zajmuje sie tym ginekolog ale moja luba wstydzi sie z tym
isc.... :(
Prosze o pomoc.
pozdr.
Wyjatek

2. Data: 2003-07-21 16:43:32

Temat: Re: gdzie z tym isc? :(
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

,
> [...]
isc?
> wiem ze u kobiet zajmuje sie tym ginekolog ale moja luba wstydzi sie z tym

UROLOG

3. Data: 2003-07-21 17:28:57

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wyjatek" <w...@k...pl> napisał(a) tak:
> Witam!
> Mam pewien problem i mam nadzieje ze znajde tutaj chociaz czesciowa
> odpowiedz.
(...)
> [...]
isc?
> wiem ze u kobiet zajmuje sie tym ginekolog ale moja luba wstydzi sie z

niech się dalej wstydzi

Jerzy

4. Data: 2003-07-21 19:24:22

Od: "Piotr Polkowski" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjatek <w...@k...pl> napisał(a):

> [...]
> Wiec kiedy w czwartek czulem sie juz calkiem dobrze przerazil mnie widok
> mojego wacka, mial jakies male biale kropki i czerwone place :(

Wygląda na grzybicę - drożdżycę (Candidiasis).

> Mam stala partnerke i zadne z nas nie robi "skokow w bok" (100% pewnosci) ,
> tez ma cos teraz z narzadami, cos bardzo podobnego do mojego przypadku (
> pieczenie przy oddawaniu moczu i opuchlizna).

J.w.
Tzw. skok w bok nie jest konieczny do złapania drożdżycy.

> Nie wiem sie czy ten kleszcz ma cos wspolnego z tym wszystkim, ale minal
> tydzien i troche to zeszlo, ale pod zoldziem mam kilka bialych krostek i
> mnie swedzi :(

Kleszcz raczej nie ma z tym nic wspólnego.

> Moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem? do jakiego lakarza mam z tym isc?
> wiem ze u kobiet zajmuje sie tym ginekolog ale moja luba wstydzi sie z tym
> isc.... :(
Luba - niech się wstydzi dalej i wstydząc się ogrominie ;) odwiedzi
ginekologa (nie wymaga skierowania) a Ty nie wstydząc się wcale ;)) -
dermatologa (też nie wymaga skierowania).

P.S.

Przepraszam za wścibskość, ale Wyjątek od czego?
Pozdrawiam czyli życzę zdrowia.

5. Data: 2003-07-22 05:20:06

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wyjatek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
isc?
> wiem ze u kobiet zajmuje sie tym ginekolog ale moja luba wstydzi sie z tym

Obtawiam herpesa.
dermatolog, urolog,

Lubej wizyta u ginekologa nie ominie

6. Data: 2003-07-22 14:37:59

Od: "Wyjatek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygląda na grzybicę - drożdżycę (Candidiasis).

### grozne to jest? moze niesc za soba jakies powiklania?

> J.w.
> Tzw. skok w bok nie jest konieczny do złapania drożdżycy.

## od czego sie mozna tym zarazic?

> Luba - niech się wstydzi dalej i wstydząc się ogrominie ;) odwiedzi
> ginekologa (nie wymaga skierowania) a Ty nie wstydząc się wcale ;)) -
> dermatologa (też nie wymaga skierowania).

## Dermatolog czy urolog? w sumie zastosowalem jakis plyn na luszczyce i mi
zeszly troche objawy, ona twierdzi ze to jej minie z czasem :(

> P.S.
>
> Przepraszam za wścibskość, ale Wyjątek od czego?
> Pozdrawiam czyli życzę zdrowia.

## Wyjatek od wszystkiego :)

pozdr.
Wyjatek

7. Data: 2003-07-22 18:31:14

Od: "firstman" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wyjatek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
/ciach/

> ### grozne to jest? moze niesc za soba jakies powiklania?

Zazwyczaj przy sprawnych mechanizmach odporności komórkowej i miejscowej u
mężczyzn - nie.
U kobiet - różnie bywa, stany zapalne narządów miednicy mniejszej, zapalenie
przydatków - nie ma co ryzyzkować. Zwłaszcza, że tak naprawdę nie wiadomo,
co jest przyczyną zmian opisywanych przez Ciebie. To można będzie ustalić
tylko w wyniku badania lekarskiego. Grzybica (drożdżyca) jest tylko jedną z
wielu możliwych przyczyn stanów zapalnych.

> ## od czego sie mozna tym zarazic?

Kobiety łatwiej ulegają infekcji, np. w publicznych toaletach. Sprzyja temu
budowa anatomiczna.

> ## Dermatolog czy urolog? w sumie zastosowalem jakis plyn na luszczyce i
mi
> zeszly troche objawy, ona twierdzi ze to jej minie z czasem :(

Ponownie proponuję, mimo zawstydzenia (całkiem niesłusznego), kontakt Lubej
z ginekologiem a Tobie - z dermatologiem. Do urologa wymagane jest
skierowanie od lekarza POZ/rodzinnego - dodatkowa wizyta...
Eksperymentowanie z lekami na własną rękę - nie polecam...

> ## Wyjatek od wszystkiego :)

Uuh - to już poważna sprawa ;))

Pozdrawiam

Piotr P.