Re: gdziescie sie podzialy dziewczyny ?!

Data: 2003-04-28 13:46:47
Temat: Re: gdziescie sie podzialy dziewczyny ?!
Od: Agnieszka <d...@b...net>

On Mon, 28 Apr 2003 09:19:39 +0200, pudelewicz

> Ciesze si?, ze jestes i taki fajny pobyt na wsi przed Toba.
> Przyjemnosci duzo zycze. Szczegolnie spiewu ptakow Ci z lekka
> zazdroszcze.
> I drzewko sie tez znalazlo. Fajno!
> Wanda P. (Wroclaw)

Ja tez sie strasznie ciesze, ze mam czas no i ze w koncu moj kochany maz
zrobil cos magicznego i moge wreszcie pisac na grupe. Bo mi wredna maszyna
pisała, ze mam zabronione :(
Co prawda czytam w jednym programie, odpisuje w drugim, ale czego sie nie
robi dla kochanej grupy :)

Krysia sie juz pojawila :)
Tylko o Irence nie ma wiadomosci :( I o Adzie :(
Moze nas czytaja? :)

Pozdrawiam cieplo
drzewko