gender srender

21. Data: 2014-12-05 23:29:20

Temat: Re: gender srender
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-05 22:53, Chiron pisze:

> Może. Jednak raczej dlatego, że dziś zmuszają go do całowania dziewczyny
> (zapewne zapłaci za to długotrwałymi docinkami kolegów i pewno traumą na
> dorosłe życie)- a jutro- czemuż nie- zostanie (excusez moi)
> przecwelowany przez dyrektora- pedofila. No żeby zrozumiał gówniarz, jak
> to jest, jak się jest dziewczyną- do końca - dogłębnie.

Chyba za bardzo się wczułeś i (pardon le mot) podnieciłeś.

Ewa

22. Data: 2014-12-05 23:43:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, akurat odgrywanie ról (typu przedszkolny teatrzyk, mówienie
> wierszyków itd.) wiąże się z pewnym poziomem emocji. Nie wszystkie
> dzieci to lubią. Te nieśmiałe się wstydzą. Nie widzę powodu ani sensu,
> żeby je zmuszać, jakakolwiek rola by to nie była.

O tych nieśmiałych i emocjonalnie wycofanych to bym się nie bała. To
obecne Hildegardy Kożuchowskie czy AnnyJe Rubiki.

> Jeśli chcieć je do
> tego zachęcić, to raczej nie w ten sposób. No ale właściwie nie wiemy,
> jak to wyglądało, znamy tylko wytwór egzaltacji dziennikarza.

Tyle wiemy (o sobie), ile (nas) sprawdzono.

tak, wiem, też nie żyje

23. Data: 2014-12-05 23:45:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-05 23:24, FEniks pisze:
> No ale właściwie nie wiemy,
> jak to wyglądało, znamy tylko wytwór egzaltacji dziennikarza.

Doczytałam komentarz rodzica jednego dziecka z tej klasy. No i wszystko
jasne, po prostu mamuśka chłopca a'la Chiron zrobiła aferę:

"Moje dziecko chodzi do tej klasy i to, co opisuje prasa to stek bzdur.
Dzieci miały zagrać role z podręcznika szkolnego, był podział na kilka
grup i w jednej ta rola wypadła na chłopca w drugiej na dziewczynkę. I
po pierwsze Pani nie zmuszała i nie stawiał 6 za granie roli męskiej. To
jest bzdura. Był jeden chłopiec, co nie chciał zagrać i nie zagrał i
tyle. Powtarzam nikt go nie zmuszał. Tylko jego mama miała jakiś z tym
problem. Temat poruszany był na zebraniu rodzicielskim. Pani pytała się
i wszyscy rodzice prócz tej jednej mamy nie mieli pretensji i sami
rodzice byli zaszokowani, o co tej kobiecie chodzi. I głośno
stwierdzili, że nie ma nic w tym złego."

Ewa

24. Data: 2014-12-05 23:51:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-05 23:45, FEniks pisze:

> [...]
> jasne, po prostu mamuśka chłopca a'la Chiron zrobiła aferę:
>
> "Moje dziecko chodzi do tej klasy i to, co opisuje prasa to stek

A akurat to, jak dziennikarze - nakręcając się wzajemnie z rodzicami -
potrafią udupić nauczyciela, znam. W pierwszym numerze "Faktu" zgnoili
moją polonistkę z podstawówki, która była najwspanialszym nauczycielem,
jakiego w życiu spotkałam.

Ewa

25. Data: 2014-12-05 23:55:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzice byli zaszokowani, o co tej kobiecie chodzi. I głośno
> stwierdzili, że nie ma nic w tym złego."

Albowiem jeśli chodzi o coś, to o podziały.

moja ulica murem podzielona
świeci neonami prawa strona
lewa strona cała wygaszona
zza zasłony obserwuję obie strony

26. Data: 2014-12-06 02:03:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
-za-gender/fj0be

> Twoje nie.

> BTW synowie już pożenieni? Już przekazują?

Co przekazują?

--

Chiron

---
Avast.

27. Data: 2014-12-06 02:03:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-12-05 22:55, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Oczywiście. Kura jest ślepa.
> A Chiron ma co?

A co ma mieć?

--

Chiron

---
Avast.

28. Data: 2014-12-06 02:05:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba za bardzo się wczułeś i (pardon le mot) podnieciłeś.

Nie- to tylko bezsilność Kassandry:-(

--

Chiron

---
Avast.

29. Data: 2014-12-06 08:56:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-06 02:03, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Pewnie karmić, skoro Kassandrą jest.

pierś do przodu

30. Data: 2014-12-06 08:57:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-06 02:03, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

-za-gender/fj0be

> Co przekazują?

Wzorce.