gender srender

31. Data: 2014-12-06 09:19:25

Temat: Re: gender srender
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-06 02:03, Chiron pisze:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> A co ma mieć?

Szklaną kulę.

Ewa

32. Data: 2014-12-06 09:20:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-06 02:05, Chiron pisze:

> Nie- to tylko bezsilność Kassandry:-(

Eee, siły (wyobraźni) nie brak Ci.

Ewa

33. Data: 2014-12-06 10:17:44

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2014-12-05 21:59, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

-za-gender/fj0be

> Może trudno w to uwierzyć, ale moje dziecko do dziś bawi się zabawkami i
> dla chłopców i dla dziewczynek.

Dobrowolnie, czy pod przymusem?
Bo to na tym polega różnica.

Cytacik: "Nie może być, tak, żeby jacyś przypadkowi ludzie bez przygotowania
(rodzice) decydowali o dzieciach" - tekst usłyszany na własne uszy od
wychowawcy w gimnazjum.

34. Data: 2014-12-06 10:58:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Eee, siły (wyobraźni) nie brak Ci.

? Ewo- zakłamujesz IMO rzeczywistość. Zobacz: z dyskysji o artykule
bezkrytycznie wybrałas wersję podaną przez innego rodzica.
"
Doczytałam komentarz rodzica jednego dziecka z tej klasy. No i wszystko
jasne, po prostu mamuśka chłopca a'la Chiron zrobiła aferę:

"
Rozsądek każe zachować ostrożność- zarówno do relacji matki jak i tamtego
rodzica. Ty od razu przywitałas jak prawdę wersję nr 2. To irracjonalne. Tym
bardziej, że w tej sprawie chodzi o to, że w ogóle tego typu dramy są
niedopuszczalne bez zgody i wiedzy wszystkich rodziców! Rzecz w ogóle
przecież niewyobrażalna i nieakceptowalna np 10 lat temu- a wcześniej? Jak
Ty posyłalaś dziecko do przedszkola (nie wiem, czy chodziła)? W tamtych
czasach- co by było, gdyby taki nauczyciel zorganizował coś takiego?
Wyleciał by z pracy z zakazem pracy z dziećmi? Bo w czasach, kiedy ja
chodziłem do przedszkola- raczej tak. To nie jest moja siła wyobraźni- tylko
ocena czegoś, stosowana powszechnie w nauce: ekstrapolacja horyzontu
zdarzeń. Im bardziej niektórzy ludzie nie chcą czegoś zauważyć- tym
przebudzenie bywa okrutniejsze. Przykre- ale przypomina mi to ludzi, którzy
całym sercem popierali pierwszą komunę a potem mówili: "myśmy wtedy tak
mysleli".

--

Chiron

---
Avast.

35. Data: 2014-12-06 11:43:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-06 10:58, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> [...]
> nauczyciel zorganizował coś takiego? Wyleciał by z pracy z zakazem pracy
> z dziećmi? Bo w czasach, kiedy ja chodziłem do przedszkola- raczej tak.

A chodzi o kiecki czy o zmuszanie?

> [...]
> okrutniejsze. Przykre- ale przypomina mi to ludzi, którzy całym sercem
> popierali pierwszą komunę a potem mówili: "myśmy wtedy tak mysleli".

Bruszenie też zekstrapolowałeś?

36. Data: 2014-12-06 11:48:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-06 10:17, obywatel krys uprzejmie donosi:

-za-gender/fj0be

> Dobrowolnie, czy pod przymusem?
> Bo to na tym polega różnica.

Pod przymusem też.

> Cytacik: "Nie może być, tak, żeby jacyś przypadkowi ludzie bez przygotowania
> (rodzice) decydowali o dzieciach" - tekst usłyszany na własne uszy od
> wychowawcy w gimnazjum.

Wychowawca ma dzieci?

37. Data: 2014-12-06 11:56:37

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-06 10:58, Chiron pisze:

> Rozsądek każe zachować ostrożność- zarówno do relacji matki jak i
> tamtego rodzica. Ty od razu przywitałas jak prawdę wersję nr 2.

Nie. Ja relacji matki tego dziecka tak naprawdę w ogóle nie znam. Możemy
przeczytać tylko to, co na podstawie tej relacji (być może) stworzył
dziennikarz, któremu zależy - jak wszystkim dziennikarzom - na zrobieniu
sensacji.

> [...]
> nauczyciel zorganizował coś takiego? Wyleciał by z pracy z zakazem pracy
> z dziećmi? Bo w czasach, kiedy ja chodziłem do przedszkola- raczej tak.

Swoje zdanie na temat zmuszania dziecka już wyraziłam w pierwszym poście
w tym wątku - uważam, że zmuszanie dzieci do odgrywania scenek, kiedy
tego nie chcą, jest bez sensu. Trzeba umieć je do tego zachęcić, a nie
zmuszać, bo nie na tym polega ośmielanie. I to niekoniecznie jest
kwestia przebrania za płeć przeciwną, a w ogóle odgrywania scenek
publicznie, w dodatku np. z kimś, kogo się nie lubi.

Co do moich czasów, z mojego dzieciństwa szkolnego - pamiętam
przebieranki i to, że wielką frajdą dla wielu chłopaków (np. w
kolonijnych skeczach) było wcielanie się w role żeńskie. Najfajniejsi i
najzabawniejsi chłopcy robili to bezproblemowo. Wyrośli z nich fajni
_męscy_ mężczyźni. A nie było wtedy żadnego gadania na temat dżęderów.

Ewa

38. Data: 2014-12-06 12:00:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-06 11:48, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-06 10:17, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Wychowawca ma dzieci?

Wszyscy się chyba zgodzimy, że wśród wychowawców też zdarzają się idioci.

Ewa

39. Data: 2014-12-06 12:01:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-06 12:00, FEniks pisze:

> Wszyscy się chyba zgodzimy, że wśród wychowawców też zdarzają się idioci.

Oraz ludzie przypadkowi.

Ewa

40. Data: 2014-12-06 12:46:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oraz ludzie przypadkowi.

Obecnie nawet zdecydowana większość.

Podobnie lekarze, którym powierzamy własne zdrowie.
Podobnie kierowcy autobusu, którzy wiozą nasze dupsko wte i wewte.
Podobnie pan śrubkowy, co ją wkręca w cokolwiek, co używamy.

Bądźmy samowystarczalni. Nikomu wtedy nie zarzucimy niczego.

120 litrów krwi JP2
Kevin Dutton: "Mądrość psychopatów"
A swojemu zmarłemu bratu
Polska Islamska