geriawit

1. Data: 2000-02-27 15:29:46

Temat: geriawit
Od: Goblin <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2000-02-27 16:35:25

Temat: Odp: geriawit
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-02-28 06:03:51

Temat: Re: geriawit
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jaki wplyw ma geriawit na osoby mlode ?

Szybciej sie starzeja...
Jest to tzw. reakcja paradoksalna...

Adam B.

4. Data: 2000-02-28 21:51:53

Od: "Jaroslaw Laczkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

geriavit jest srodkiem ogólnie wzmacniajacym zawierajacym m.in. zen-szen.
Wzmaga wydolnosc fizyczna, moze uposledzac koncentracje uwagi. Przy dluzszym
stosowaniu (ponad 6 tyg) moze powodowac tzw. zespól zenszeniowy - uczucie
zmeczenia, "wypalenia", zaburzenia snu.
Jaroslaw Laczkowski
http://www.republika.pl/jarlacz/
http://www.alzheimer.pl/aktual/laczk.htm

5. Data: 2000-02-28 23:04:30

Od: k...@p...onet.pl (Krzysztof P. Jasiutowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Feb 2000 17:35:25 +0100, SG <n...@f...onet.pl> wrote:
>Taki sam jak na stare .... zaden!
Uszczuplenie śr. finansowych -> zmniejszenie używek -> poprawa zdrowia.
--
Krzysztof P. Jasiutowicz, M.D | Strona o reformie służby zdrowia
k...@p...onet.pl | http://friko.onet.pl/cz/kpjas/rsz.html

6. Data: 2000-02-29 17:33:56

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

SG <n...@f...onet.pl> wrote in message
> Taki sam jak na stare .... zaden!
Och zaraz zaden.
Zmniejsza ich gotówke w portwelu, a gdy osoba jest na dodatek uboga, to
pogarsza jej zdrowie, gdyż biedniejsza, moze mniej dobrej żywności sobie
kupić.A to juz ewidentnie pogarsza jej zdrowie, w przeciwieństwie do zdrowia
aptekarza i producenta ;)
"Lepiej płacić masarzowi niż aptekarzowi" to stare i dobre ludowe przysłowie
:)
Jacek

7. Data: 2000-03-01 13:30:54

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przy dluzszym
> stosowaniu (ponad 6 tyg) moze powodowac tzw. zespól zenszeniowy - uczucie
> zmeczenia, "wypalenia", zaburzenia snu.

To już może lepiej skręta zapalić, albo litra obalić, efekt na drugi dzień
podobny, ale ile przyjemności?

--
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz
Reklamowe h(sh)ity: www.nowakowski.gdynia.top.pl

8. Data: 2000-03-01 19:44:13

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już może lepiej skręta zapalić, albo litra obalić, efekt na drugi dzień
> podobny, ale ile przyjemności?
>
> --
> Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

Niekoniecznie. Lek pomaga, byle stosowany rozsadnie. Jak wszystkie inne
leki.
Natomiast palenie skreta lub obalanie litra do czynnosci leczniczych raczej
nie nalezy. Nieprawdaz?

-- Jarosław Łączkowski

9. Data: 2000-04-02 06:27:13

Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki wplyw ma geriawit na osoby mlode ?

Z tego, co wiem, taki sam jak na stare, tzn. wzmacnia odpornosc, zwieksza
witalnosc, dodaje energii, jest bardzo pomocny przy wiosennym oslabieniu.
Polecal mi go lekarz a mam 33 lata....

10. Data: 2000-04-02 15:02:33

Temat: Re: Odp: geriawit
Od: Paulos <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Billip wrote:

> Z tego, co wiem, taki sam jak na stare, tzn. wzmacnia odpornosc, zwieksza
> witalnosc, dodaje energii, jest bardzo pomocny przy wiosennym oslabieniu.
> Polecal mi go lekarz a mam 33 lata....

Ja mam 31 i bardzo sobie geriavit chwalę - rzeczywiście
dodaje siły.
Moja babcia ma 80 i bierze raz do roku serię kilkudziesięciu
kapsułek z reguły w okresie zimowym i też jej to pomaga.
Jedyny minus to cena.
--
Paweł

Do Szwecji