giełda a renta soc

21. Data: 2008-07-12 13:23:42

Temat: Re: giełda a renta soc
Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wkladam dwojke (inaczej ta kase bym przehustal gdzies na wakacjach - wiec
> jak ja zezre gielda to wyjdzie na to samo tylko bez kaca ;D )

Na gieldzie tracisz tylko grajac na kontraktach terminowych, akcje spadaja
do zera tylko w momencie bankructwa firmy

Leszek

22. Data: 2008-07-12 15:47:16

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem wystarczy gdy się zapłaci raz w roku podatek wynikający z
PITu-38 - to nie jest wynagrodzenie za pracę!
A jak uzbierałem parę kilo puszek aluminiowych też muszę to zgłaszać,
może otworzyć DG?
Pozdrawiam Piotr

23. Data: 2008-07-12 17:01:06

Temat: Re: gie
Od: "Piotr M :)" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-07-12 15:23, Lech Dubrowski napisał(a):

> Na gieldzie tracisz tylko grajac na kontraktach terminowych, akcje spadaja
> do zera tylko w momencie bankructwa firmy

Witam
Leszku Karkołomne stwierdzenie :-)
--
Piotr M :)

24. Data: 2008-07-12 18:36:39

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lip, 19:01, "Piotr M :)" <P...@n...pl> wrote:

> Witam
> Leszku Karkołomne stwierdzenie :-)
> --
> Piotr M :)

Eh, wtopiłem ja kiedyś na Uniwersalu parę złotych,
najpierw na akacjach trochę zarobiłem, nie wyciągnąłem w porę
i zaczęły się spadki.
Akcje akurat tej spółki nigdy nie poszły w górę ale tak to jest jak
ktoś ma "szczęścia kupę"

" Spółką było już także Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego
"Uniwersal", które jako pierwsze z tej branży zostało sprywatyzowane.
Kapitał akcyjny "Uniwersalu" wynosił 150 mld zł. To było wtedy silne,
zasobne postpezetpeerowskie przedsiębiorstwo. W składzie jego rady
nadzorczej znaleźli się m.in. Bogumił Kott - prezes Banku Inicjatyw
Gospodarczych (BIG miał rozliczne, nieprzejrzyste interesy z
"Uniwersalem"), Frederik Bruhn-Petersen z Danii, Richard Rowe z
Anglii, Eufemia Teichmann profesorka SGPiS. Wojciech Tomaszewski z
ramienia ministra współpracy gospodarczej z zagranicą reprezentował
skarb państwa. Prezesem zarządu "Uniwersalu" został Dariusz
Przywieczerski, który jako pierwszy przez polityków prawicy został
nazwany "czerwonym baronem". Był on ciągany po sądach, posądzany o
różne ciemne sprawy, ale niczego mu nie udowodniono - dalej pełni
funkcję prezesa. Akcje "Uniwersalu" początkowo przynosiły zysk, ale
potem ich cena drastycznie spadła, wielu akcjonariuszy na tym
straciło. "Uniwersalu" od dawna nie ma już na giełdzie, skurczył się
dziesięciokrotnie. Spółka została wycofana z giełdy m.in. z powodu
szwindli w bilansach. "
Pozdr. Piotr

25. Data: 2008-07-12 18:46:33

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie lepiej to nabyć parę udziałów w jakieś dobrej firmie Z.O.O., która
co roku wypłaca dywidendę z wypracowanego zysku. Dochodów nie trzeba
nigdzie wykazywać, są one już opodatkowane ryczałtem.
Problemem, może być zgoda zarządu na nabycie takich udziałów, polecam
np. spółki energetyczne.
Pozdr. Piotr

resume dotyczajace badan
wazne - "dr Radomski"
pytanie do wszystkich
"Sprawny dojazd" - na jakim etapie jest ten program?
Polecam Poczytać!!!!